تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 13:22
31 بازدید
کد خبر : 310517

بعد از لکه ننگ ویلموتس، افزایش سقف بودجه تاریک‌ترین نقطه فوتبال ایران است!

بعد از لکه ننگ ویلموتس، افزایش سقف بودجه تاریک‌ترین نقطه فوتبال ایران است!

شب گذشته و طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش پیدا کرد و با واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس همراه شد. درویش صبح امروز در واکنش به این اتفاق و در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: دوستان چیزی را مصوب کردند که بعد از لکه ننگ قرارداد ویلموتس، تاریک ترین نقطه

شب گذشته و طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش پیدا کرد و با واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس همراه شد. درویش صبح امروز در واکنش به این اتفاق و در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: دوستان چیزی را مصوب کردند که بعد از لکه ننگ قرارداد ویلموتس، تاریک ترین نقطه فوتبال ایران افزایش سقف بودجه است.  

او درباره اینکه آیا به مهدی تاج اعلام جنگ کرده گفت: ما به ارکان کار داریم و مشکلی با شخص نداریم. چطوری ممکن است یک سقفی به باشگاه ها ابلاغ می کنند و توقع دارند قانونمند باشیم اما چه کسانی پشت پرده هستند که سه ساعت قبل از پایان فرصت بارگذاری لیست آسیایی، به تیم هایی که بازیکن جذب کردند این فرصت و اطمینان را می دهند که می توانند آنها را وارد لیست کنند. به نظر شما این قابل تامل نیست؟ حتی مسئولین فدراسیون به من گفتند این بار مثل دفعات قبل نیست و وقتی ما اعتراض کردیم گفتند نمی شود کم و زیادش کرد و به آن دست برد. خب اگر بنا بود باید آن زمان اعلام می کردند. چند بازیکن ما به خاطر اینکه می خواستیم سقف را رعایت کنیم جدا شدند.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn