تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 13:36
28 بازدید
کد خبر : 310529

سرقت نافرجام از طلا فروشی در زاهدان/ سارقان فراری شدند

سرقت نافرجام از طلا فروشی در زاهدان/ سارقان فراری شدند

بازدید:۷۳ صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی زاهدان گفت: جزییات سرقت مسلحانه ناموفق از یک طلا فروشی در این شهرستان در حال پیگیری است.  به گزارش صد آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی زاهدان گفت: جزییات سرقت مسلحانه ناموفق از یک طلا فروشی در این شهرستان در حال پیگیری است.       سرهنگ غلامرضا نورا امروز پنجشنبه ۲۲

سرقت نافرجام از طلا فروشی در زاهدان/ سارقان فراری شدند

بازدید:۷۳

صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی زاهدان گفت: جزییات سرقت مسلحانه ناموفق از یک طلا فروشی در این شهرستان در حال پیگیری است.

 به گزارش صد آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی زاهدان گفت: جزییات سرقت مسلحانه ناموفق از یک طلا فروشی در این شهرستان در حال پیگیری است.

 

 

 

سرهنگ غلامرضا نورا امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک باب مغازه طلا فروشی در زاهدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس در صحنه حاضر و مشخص شد تعدادی سارق مسلح با سر صورت پوشیده اقدام به سرقت از یک طلافروشی کرده که در اجرا ناموفق و سپس اقدام به فرار از صحنه می‌کنند. جانشین فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: اقدامات فنی در راستای پیگیری تمامی ابعاد از همان ساعات اولیه آغاز و سارقان تحت پیگیری و تعقیب پلیس هستند. 

 

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn