تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 16:21
31 بازدید
کد خبر : 310681

افتخار بزرگ برای ستاره محبوب هواداران استقلال + سند

افتخار بزرگ برای ستاره محبوب هواداران استقلال + سند

آفتاب نو: نام مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی قرار گرفت که در بازی‌ های این هفته مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تأثیرگذار بودند. تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا در حالی موفق شد به مانند بازی اول با قرقیزستان،

آفتاب نو:

مهدی قایدی در بین برترین بازیکنان هفته اول انتخابی جام جهانی قرار گرفت

نام مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی قرار گرفت که در بازی‌ های این هفته مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تأثیرگذار بودند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا در حالی موفق شد به مانند بازی اول با قرقیزستان، با نتیجه یک بر صفر بر امارات غلبه کند که تنها گل این بازی را مهدی قایدی به ثمر رساند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام به معرفی بازیکنانی کرد که در بازی‌ دوم تیم‌های خود از دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا با عملکرد خوب‌شان تفاوت را رقم زدند که نام مهدی قایدی نیز در این بین دیده می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان از دو بازی اول خود در گروه A دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، شش امتیاز کسب کرده و در حال تنها به خاطر گل زده کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده است.

مهدی قایدی در بین برترین بازیکنان هفته اول انتخابی جام جهانی قرار گرفت

منبع: پارس فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn