تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 16:25
79 بازدید
کد خبر : 310684

بعد از کردی حرف زدن پزشکیان، بارزانی تسلط به زبان فارسی را به رخ کشید!

بعد از کردی حرف زدن پزشکیان، بارزانی تسلط به زبان فارسی را به رخ کشید!

صحبت کردن پزشکیان در حاشیه سفر عراق به زبان کُردی و اقدام معنادار و متقابل رئیس اقلیم کردستان عراق در پاسخ به حرکت رئیس دولت چهاردهم خبرساز شد. در جریان سفر رئیس ‌جمهور ایران بە عراق، خبرنگار شبکه تلویزیون رووداو متعلق به اقلیم کردستان عراق، بە زبان فارسی از مسعود پزشکیان سوال پرسید، اما او

صحبت کردن پزشکیان در حاشیه سفر عراق به زبان کُردی و اقدام معنادار و متقابل رئیس اقلیم کردستان عراق در پاسخ به حرکت رئیس دولت چهاردهم خبرساز شد.

در جریان سفر رئیس ‌جمهور ایران بە عراق، خبرنگار شبکه تلویزیون رووداو متعلق به اقلیم کردستان عراق، بە زبان فارسی از مسعود پزشکیان سوال پرسید، اما او به زبان کردی پاسخ داد.خبرنگار، از کردی صحبت کردن پزشکیان ذوق زده شد و خطاب بە او گفت: «خیلی خوشحال شدم کە با این زبان صحبت کردید» ویدیوی صحبت‌های پزشکیان را می‌بینید و می‌شنوید.

اما حالا نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در حاشیه دیدارش با مسعود پزشکیان در مصاحبه‌ای با خبرنگار صداوسیما، با نشان دادن تسلطش بر زبان فارسی به رئیس جمهور ایران، می‌گوید: «سفر پزشکیان به عنوان اولین رئیس جمهور ایران به اربیل برای ما تاریخی است.»

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn