تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 0:23
10 بازدید
کد خبر : 311076

دو رکورد ملی جوانان شنا شکسته شد

دو رکورد ملی جوانان شنا شکسته شد

سومین روز از چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی با شکسته شدن دو رکورد ملی به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی جشن پایان تابستان از بیستم شهریورماه با حضور ۶۵۴ شناگر از سراسر کشور در استخر





سومین روز از چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی با شکسته شدن دو رکورد ملی به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی جشن پایان تابستان از بیستم شهریورماه با حضور ۶۵۴ شناگر از سراسر کشور در استخر قهرمانی آزادی آغاز شده و امروز پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه، این مسابقات در سومین روز با برگزاری مراحل مقدماتی و فینال در ماده ۲۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر پروانه و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی در سه رده سنی ۱۱-۱۲ سال، ۱۵-۱۷ سال و ۱۸ سال به بالا، به پایان رسید.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۵-۱۷ سال، محمدپارسا صفایی از استخر شهید حججی مشهد با ثبت زمان ۵۴ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه رکورد ملی را به میزان ۵۴ صدم ثانیه بهبود بخشید.

رکورددار قبلی این ماده علی رشیدپور بود که زمان ۵۵ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه را در این ماده به خود اختصاص داده بود.

در ماده ۲۰۰ متر آزاد، محمد قاسمی در رده سنی ۱۵-۱۷ سال از تیم مدرسه شنای نور تهران با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه موفق به شکستن رکورد ملی شد که پیش از این نیز در اختیار خودش بود، رکورد قبلی او ۱ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه بود که این شناگر به میزان ۲۱ صدم ثانیه رکورد خودش را شکست.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn