تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 2:31
9 بازدید
کد خبر : 311155

در مقابل شمس آذر قزوین بدنبال سه امتیاز بازی هستیم

در مقابل شمس آذر قزوین بدنبال سه امتیاز بازی هستیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میودراگ بوژوویچ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی قبل از بازی در برابر شمس آذر گفت: بازی مقابل شمس آذر قزوین در روز جمعه سخت است و این تیم بازی‌های خوبی برابر استقلال و سپاهان داشته و قابل احترام است. وی افزود: تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میودراگ بوژوویچ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی قبل از بازی در برابر شمس آذر گفت: بازی مقابل شمس آذر قزوین در روز جمعه سخت است و این تیم بازی‌های خوبی برابر استقلال و سپاهان داشته و قابل احترام است.

وی افزود: تیم ما با توجه به پیروزی در برابر استقلال تهران در این بازی هم به دنبال امتیاز و روند رو به رشد است و امیدواریم شخصیت تیمی خود را پیدا کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: تیم هنوز به مرز آمادگی صد در صد نرسیده و به دنبال ساخت یک تیم جدید هستیم.

میودراگ بوژوویچ اظهارداشت: شمس آذر قزوین در بازی‌ های گذشته فوتبال هجومی خوبی را در برابر حریفانش به نمایش گذاشته و روز جمعه هم بازی ساده ای در مقابل این تیم نداریم.

وی با اشاره به پیروزی تیمش در برابر استقلال تهران یادآورشد: پیروزی در مقابل استقلال تهران روحیه تیمی ما را بالا برد و امیدواریم روز جمعه هم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و شخصیت تیمی خود را نشان دهیم.

بوژوویچ در خصوص نتیجه دیدار با شمس آذر قزوین گفت: نمی توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم و امکان برد هر دو تیم هست اما امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: در حال ساخت یک تیم جدید و باشگاه قدرتمند هستیم و مدیران و هیات مدیره باشگاه کمک می کنند تا شرایط مناسب و مطلوبی را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فراهم کنند و در ادامه راه هم بازیکنان خوبی به ما اضافه شده اند.

بوژوییچ افزود: تمرینات تیم بخوبی پیش می رود و امیدوارم هرچه سریع تر بازیکنان به آمادگی کامل برسند.

وی از مسئولین ورزشگاه سردار آزادگان بخاطر زمین چمن مناسب آن تشکر کرد.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان باهم دیدار می کنند.

تیم استقلال خوزستان با چهار امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn