تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 2:56
9 بازدید
کد خبر : 311168

توافق آرتتا با آرسنال برای تمدید قراردادش

توافق آرتتا با آرسنال برای تمدید قراردادش

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که از زمان روی کار آمدنش در آرسنال در سال ۲۰۱۹ این تیم را متحول کرده است و حالا توپچی‌های لندن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به شمار می‌روند، قراردادش را با این باشگاه تمدید می‌کند. نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داد؛

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که از زمان روی کار آمدنش در آرسنال در سال ۲۰۱۹ این تیم را متحول کرده است و حالا توپچی‌های لندن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به شمار می‌روند، قراردادش را با این باشگاه تمدید می‌کند.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داد؛ میکل آرتتای ۴۲ ساله برای تمدید دو ساله قراردادش با باشگاه آرسنال به توافق رسیده است. به این ترتیب این مربی اسپانیایی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه آرسنال در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ منقضی می‌شود، با امضای قرارداد جدید خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ به توپچی‌ها متعهد می‌کند.

آرتتا که چهار سال در منچسترسیتی به‌عنوان دستیار پپ گواردیولا فعالیت داشت، در این مدتی که هدایت آرسنال را برعهده داشته دو بار این تیم را به عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رسانده است که در یکی از این موارد فصل گذشته تا هفته پایانی در کورس قهرمانی با منچسترسیتی بودند.

او در این مدت دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس را برای این تیم به ارمغان آورده است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn