تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 12:02
13 بازدید
کد خبر : 311470

نصب اسکوربرد فوق مدرن در شهرقدس(عکس)

نصب اسکوربرد فوق مدرن در شهرقدس(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کشمکش های فراوان ورزشگاه شهدای شهرقدس به عنوان میزبان دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا انتخاب و معرفی شده است. این ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات نواقصی داشت که به همین خاطر طی روزهای گذشته مدیران شهرداری شهرقدس تلاش های زیادی برای آماده سازی آن داشتند

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کشمکش های فراوان ورزشگاه شهدای شهرقدس به عنوان میزبان دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا انتخاب و معرفی شده است.

این ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات نواقصی داشت که به همین خاطر طی روزهای گذشته مدیران شهرداری شهرقدس تلاش های زیادی برای آماده سازی آن داشتند و در این خصوص به نتایج خوبی رسیدند.

2080319

یکی از مواردی که روی آن بسیار مانور شد تغییر اسکوربرد ورزشگاه بود و حالا این امر محقق شده است. اسکوربرد جدید ورزشگاه شهرقدس که یکی از مدرن ترین اسکوربرد های روز دنیا است، شب گذشته نصب شد و آماده بهره برداری است.

اسکوربرد ورزشگاه شهرقدس FULL HD است و شرایط بسیار مناسبی برای استفاده در لیگ نخبگان خواهد داشت. همچنین پارکینگ های ورزشگاه شهرقدس نیز که پیش از این درباره اش شایعات زیادی وجود داشت، مهیای استفاده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

2080320

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn