تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 13:11
8 بازدید
کد خبر : 311531

چرا مدیران پرسپولیس توانستند و مدیران استقلال نمی‌توانند؟

چرا مدیران پرسپولیس توانستند و مدیران استقلال نمی‌توانند؟

به گزارش آفتاب نو، امروز خبر رسید کریم آهنی مدیرعامل باشگاه استقلال شوش و امید حامدی‌فر، مالک باشگاه امید شوش و هافبک‌ سابق استقلال تهران و بازیکن فعلی گل گهر، در یک تصمیم مشترک توافق کردند تیمی در رده امید لیگ یک کشور با نام استقلال شوش به مسابقات بفرستند. در نشستی که طرفین در همین

به گزارش آفتاب نو، امروز خبر رسید کریم آهنی مدیرعامل باشگاه استقلال شوش و امید حامدی‌فر، مالک باشگاه امید شوش و هافبک‌ سابق استقلال تهران و بازیکن فعلی گل گهر، در یک تصمیم مشترک توافق کردند تیمی در رده امید لیگ یک کشور با نام استقلال شوش به مسابقات بفرستند. در نشستی که طرفین در همین راستا برگزار کردند، حامدی‌فر سهام‌دار باشگاه استقلال شوش شد. قطعا هزینه در شهرهای بی امکانات برای رواج فوتبال و شور همگانی، کار پسندیده‌ای خواهد بود اما سوال اینجاست چرا برند استقلال تا این اندازه در دسترس است و هرکسی می‌تواند نام تیمش را با آن انتخاب کند؟

این یک مورد خاص فوتبال ایران است که سال‌های سال به آن عادت کردیم؛ کما اینکه همین حالا هم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور، دو تیم از دو شهر مختلف با نام استقلال وجود دارند که دست بر قضا لوگوی آن‌ها هم بسیار شبیه به هم است! اتفاقی نادر در فوتبال جهان که میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان هم در مصاحبه اختصاصی با آفتاب نو اظهار کرد تا به حال مشابه چنین چیزی را ندیده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn