تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 19:24
4 بازدید
کد خبر : 311864

آژیر قرمز هواشناسی برای ارتفاعات تهران ! / سیل و طغیان در راه است !

آژیر قرمز هواشناسی برای ارتفاعات تهران ! / سیل و طغیان در راه است !

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از روابط عمومی استانداری تهران، حامد یزدی‌مهر، عصر جمعه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران خبر داد. وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی زمان شروع سامانه بعدازظهر فردا شنبه ۲۴ و زمان پایان روز یکشنبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از روابط عمومی استانداری تهران، حامد یزدی‌مهر، عصر جمعه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی زمان شروع سامانه بعدازظهر فردا شنبه ۲۴ و زمان پایان روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در دامنه و ارتفاعات استان تهران به ویژه فیروزکوه، مخاطره رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید گاهی بسیار شدید و در نقاط مستعد، بارش تگرگ قابل انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: با توجه به مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی سازمان هواشناسی توصیه مدیریت بحران این است که شهروندان از صعود به ارتفاعات استان تهران خودداری کنند و شهروندان ساکن در فیروزکوه از تردد کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

وی در ادامه نسبت به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و امکان شکل‌گیری روان‌آب و سیلاب هشدار داد و افزود: احتمال خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی وجود دارد، بنابراین از مردم درخواست می‌شود که توجه ویژه به مخاطرات احتمالی داشته باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn