تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 22:16
5 بازدید
کد خبر : 312010

تراکتور ۰-۱ ذوب‌آهن / تیم پرستاره لغزید | اخبار ورزشی

تراکتور ۰-۱ ذوب‌آهن / تیم پرستاره لغزید | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تراکتور ‌و ذوب آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که اولین شکست تراکتور مقابل ذوب آهن در فصل بیست و چهارم ثبت شد. تراکتور که شروع خوبی در لیگ برتر داشت و پیش از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تراکتور ‌و ذوب آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که اولین شکست تراکتور مقابل ذوب آهن در فصل بیست و چهارم ثبت شد.

تراکتور که شروع خوبی در لیگ برتر داشت و پیش از تعطیلات موفق شد مقابل هوادار به برتری چهار گله دست پیدا کند، مقابل ذوب آهن در ورزشگاه خانگی به دنبال افزایش امتیازات بود و در روزی که مقابل حریف چغر اصفهانی ۱۰ نفره هم شد، تن به شکست داد.

در سوی مقابل ذوب آهن در سه هفته ابتدایی لیگ برتر سه تساوی کسب کرده بود و در هفته چهارم رویای کسب اولین پیروزی را در سر داشت که مقابل یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی آن را ثبت کرد. 

ترکیب ابتدایی تراکتور مقابل ذوب آهن: 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن مقابل تراکتور: 

پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده و مجید علیاری

گلزنان: امید لطیفی برای ذوب آهن در دقیقه ۶۷

کارت قرمز: امیرحسین حسین‌زاده از تراکتور در دقیقه ۷۵

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn