تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 22:43
6 بازدید
کد خبر : 312033

چهارمین دوره شنای جام آزادی به پایان رسید

چهارمین دوره شنای جام آزادی به پایان رسید

چهارمین دوره رقابت‌های شنا جام آزادی (جشن پایان تابستان ۱۴۰۳) در استخر قهرمانی آزادی به پایان رسید. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ چهارمین دوره رقابت‌های شنا جام آزادی (جشن پایان تابستان ۱۴۰۳) در استخر قهرمانی آزادی از بیستم شهریور ماه با رقابت ۶۵۴ شناگر از سراسر کشور آغاز شد و





چهارمین دوره رقابت‌های شنا جام آزادی (جشن پایان تابستان ۱۴۰۳) در استخر قهرمانی آزادی به پایان رسید.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ چهارمین دوره رقابت‌های شنا جام آزادی (جشن پایان تابستان ۱۴۰۳) در استخر قهرمانی آزادی از بیستم شهریور ماه با رقابت ۶۵۴ شناگر از سراسر کشور آغاز شد و در روز پایانی، شناگران در ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر پروانه، ۲۰۰ متر کرال پشت، ۸۰۰ متر آزاد و ۴ در ۲۰۰ متر آزاد تیمی مسابقه دادند.

براساس این گزارش، در این دوره از رقابت‌ها در مجموع امتیازات تیمی، در  رده سنی ۱۳-۱۴ سال سرزمین شنا، شهیدنوفلاح و باشگاه اریس در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی ۱۵-۱۷ سال؛ مدرسه شنای نور تهران، سرزمین شنا و پایگاه قهرمانی آزادی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی ۱۸ و ۱۸ سال به بالا، باشگاه اریس، مدرسه شنای نور تهران و استخر شهیدحججی مشهد در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

در این دوره از رقابت‌ها در ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۵-۱۷ سال، محمدپارسا صفایی از استخر شهیدحججی مشهد با ثبت زمان ۵۴ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه رکوردشکنی کرد.

همچنین در ماده ۲۰۰ متر آزاد، محمد قاسمی در رده سنی ۱۵-۱۷ سال از تیم مدرسه شنای نور تهران با ثبت زمان یک دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه موفق به شکستن رکورد ملی جوانان شد.

انتهای پیام/








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn