تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 22:51
7 بازدید
کد خبر : 312038

اسکوچیچ: تذکر دادم اما از دفاع غافل شدیم و گل خوردیم

اسکوچیچ: تذکر دادم اما از دفاع غافل شدیم و گل خوردیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ  بعد از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و حملات زیاد و پرس راضی‌کننده‌ای انجام دادیم. از نحوه نمایش تیمم در نیمه اول راضی بودم، اما در عین حال اشتباهات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ  بعد از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و حملات زیاد و پرس راضی‌کننده‌ای انجام دادیم. از نحوه نمایش تیمم در نیمه اول راضی بودم، اما در عین حال اشتباهات زیادی در زمان حملات و لو دادن توپ‌ها داشتیم و خیلی ساده این کار را انجام دادیم. اشتباهات زیادی را در یک سوم جلوی تیم‌مان مرتکب شدیم.

وی افزود: در بازی چنین چیزی از بازیکنان نخواسته بودم که به عقب بیاییند و توپ را از دفاع بگیرند. مثلاً امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشمی‌نژاد و مهدی ترابی طی نیمه اول به عقب می آمدند و از دفاع توپ می‌گرفتند، کاری که اصلاً نیاز نبود و من از آنها نخواسته بودم.  بین دو نیمه حس می‌کردم، تیمی زیاد در حمله باشد، احتمال این می رود که بازیکنان فقط در فکر گل زدن باشند و از دفاع غافل شوند، متاسفانه این اتفاق افتاد و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: وقتی تیمی یکطرفه حمله می‌کند، به راحتی هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه در بین دو نیمه تذکر داده بودم، نباید اجازه می‌دادیم اینطور ساماندهی دفاعی تیم ما دچار فروپاشی شود. روی گلی که خوردیم واقعاً ناراضی‌ام. بعد از گل هم یک کارت قرمز بچگانه دریافت کردیم و بعد از آن نیز به دلیل یک یار کمتر، بازیکنان انرژی را که برای حمله صرف می‌کردند، برای پوشش جای خالی یار اخراج شده اختصاص دادند. بعد از این واقعاً بازی برای ما گره خورد.

اسکوچیچ با اشاره به صحنه گل ذوب‌آهن تصریح کرد: از نحوه دریافت گل تیم‌مان خیلی ناراضی‌ام. این موضوع را جلوی پرسپولیس و گلی که از آنها دریافت کردیم هم حس کردم. گل‌های بسیار ساده و مبتدیانه‌ای را دریافت کردیم. امتیازات بسیار راحتی را جلوی پرسپولیس و امروز جلوی ذوب‌آهن از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با به موقع خواندن شکست تیمش، تأکید کرد: از یک طرف بد نبود که در اینجای فصل شکست خوردیم. بعد از سه بازی همه از قهرمانی صحبت می‌کردند. یک طوری می‌شود گفت هوا ما را برداشته بود! شاید باید این باخت اینجا اتفاق می‌افتاد. گرچه بازیکنانم امروز همه تلاش خودشان را انجام دادند.

وی با اشاره به طولانی بودن فصل گفت: می‌دانیم لیگ و فصلی طولانی در پیش داریم. امیدوارم با اتفاقی که امروز برای بچه‌های ما اتفاق می‌افتد، از این شکست درس بگیرند. قطعاً این باخت ناامیدکننده بود و ناراحتم مقابل تیمی باختیم که بازیکنانش طی بازی بیشتر از دو یا سه بار از خط نیمه رد نشدند.

ادامه دارد…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn