تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 23:23
14 بازدید
کد خبر : 312062

مورایس: هیچ مسابقه ای مهم تر از زندگی نیست

مورایس: هیچ مسابقه ای مهم تر از زندگی نیست

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های سپاهان و ملوان با اشاره به درگذشت یکی از هواداران ملوان در جریان بازی گفت: بعد از خبر تلخی که شنیدم، دیگر چیزی برای گفتن ندارم؛ هیچ مسابقه‌ای مهم‌تر از زندگی نیست و به خانواده این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های سپاهان و ملوان با اشاره به درگذشت یکی از هواداران ملوان در جریان بازی گفت: بعد از خبر تلخی که شنیدم، دیگر چیزی برای گفتن ندارم؛ هیچ مسابقه‌ای مهم‌تر از زندگی نیست و به خانواده این هوادار و باشگاه ملوان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: هواداران ملوان بسیار پرشور هستند و شور و شوق زیادی دارند و متأسفم که یکی از این هواداران را از دست دادیم. باز هم تسلیت می‌گویم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالات خبرنگاران پیرامون عملکرد وحدت هنانوف گفت: الان چیزی نمی‌توانم بگویم، چون امشب برای این فوتبال شادابی وجود نداشت. پای زندگی یک انسان در میان بوده است و اصلاً حرفی نمی‌توانم بزنم. زندگی مهم‌تر از این مسائل است و به همین دلیل این تریبون را به خانواده آن مرحوم تقدیم می‌کنم.

/۱۷۰

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn