تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 0:50
12 بازدید
کد خبر : 312131

آیا آمبولانس دیدار سپاهان – ملوان دستگاه احیا نداشته است؟

آیا آمبولانس دیدار سپاهان – ملوان دستگاه احیا نداشته است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: در پی فوت یکی از هواداران تیم ملوان در جریان دیدار این تیم با سپاهان در فولادشهر، ادعایی مبنی بر فقدان دستگاه CPR در آمبولانس حاضر در ورزشگاه مطرح شد. به گزارش آفتاب نو،سپاهان و ملوان جمعه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

در پی فوت یکی از هواداران تیم ملوان در جریان دیدار این تیم با سپاهان در فولادشهر، ادعایی مبنی بر فقدان دستگاه CPR در آمبولانس حاضر در ورزشگاه مطرح شد.

به گزارش آفتاب نو،سپاهان و ملوان جمعه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار یکی از هواداران ملوان دچار ایست قلبی شد که تلاش‌ها برای احیای این هوادار مسن موفقیت آمیز نبود و او دار فانی را وداع گفت.

پس از این اتفاق ادعایی مطرح شد که آمبولانس حاضر در ورزشگاه فولادشهر دارای دستگاه احیا نبوده و همین موضوع منجر به فوت هوادار ملوان شده است. البته گفته می‌شود که کادر پزشکی ملوان باتوجه به شناختی که نسبت به بیماری زمینه‌ای این هوادار داشتند، فورا قصد کمک به او را داشتند اما داود رفعتی ناظر بازی اجازه چنین کاری را نداده است.

در همین رابطه پیگیری‌ها از باشگاه سپاهان این ادعا را فعلا رد کرده است. آن‌ها می‌گویند: « این آمبولانس با تجهیزات کامل در ورزشگاه فولادشهر مستقر بود و به محض اطلاع از حادثه رخ داده برای هوادار ملوان، خود را به محل رساند و احیای کامل این هوادار ملوان را در ورزشگاه تا تحویل به بیمارستان انجام داده و سپس آن را به منظور ادامه روند به بیمارستان منتقل کرد.»

همچنین آن‌ها به نقل از پزشک حاضر در ورزشگاه می‌گویند: «در لحظه احیا، به دلیل ریتم قلبی بیمار، قابلیت استفاده از دستگاه شوک را نداشته است.»

در حال حاضر وزیر ورزش و جوانان دستور رسیدگی به این موضوع را به فدراسیون فوتبال داده است. فدراسیون هم در اولین اقدام، مسئولان برگزاری دیدار سپاهان – ملوان را تا روشن شدن ابعاد مختلف ماجرا محروم کرد.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn