تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 1:04
18 بازدید
کد خبر : 312144

حضور در تیم ملی نیاز نیست/ این توهین بی‌انصافی بود!

حضور در تیم ملی نیاز نیست/ این توهین بی‌انصافی بود!

سید محمد موسوی پس از پیروزی برابر حریف اندونزی و صعود به فینال گفت: این بازی برخلاف پیش بینی‌ها پیش رفت و توانستیم ست اول را ببریم اما از آنجا که گاهی وقت‌ها حریف را دست کم می‌گیریم باعث شد دو ست را واگذار کردیم، بعد از آن توانستیم با تجربه بازیکنان و کادر فنی

سید محمد موسوی پس از پیروزی برابر حریف اندونزی و صعود به فینال گفت: این بازی برخلاف پیش بینی‌ها پیش رفت و توانستیم ست اول را ببریم اما از آنجا که گاهی وقت‌ها حریف را دست کم می‌گیریم باعث شد دو ست را واگذار کردیم، بعد از آن توانستیم با تجربه بازیکنان و کادر فنی این بازی را پیروز شدیم.

وی با اشاره به بازی تیم اندونزی گفت: تیم اندونزی حریف سرسختی بود و من حتی از وجود برخی بازیکنان جوان و عملکردشان تعجب کرده بودم با این حال خدا را شکر پیروز میدان شدیم.

وی در مورد حضورش در تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه گفتم تا زمانی که فکر کنم توانایی کمک به تیم ملی را داشته باشم در خدمت تیم. خواهم بود. من حتی دو سال پیش هم به کادر فنی گفتم شاید حضور من دردی از تیم ملی را دوا نکند. اما بارها گفتم هر زمان که بتوانم کمک کنم در خدمت تیم ملی خواهم بود. البته الان در شرایط آمادگی کامل نیستم و حدوداً سه چهار ماه از شرایط مسابقه به دور هستم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم حضور من در تیم ملی نیاز باشد، برخی بازیکنان جوان هستند و باید تجربه کسب کنند. بازیکنان جوان باید مسئولیت قبول کنند و دیگر بازیکن ۲۴ – ۲۵ ساله جوان نیست و باتجربه محسوب می‌شود. برخی می‌گویند سعید معروف یا امیر غفور به تیم ملی بیایند، درست است که شاید آنها همچنان در شرایط آمادگی اما وقت آن رسیده که بازیکن جوان تیم ملی مسئولیت قبول کنند.

بیشتر بخوانید: نبرد تمام ایرانی در فینال جام باشگاه‌های آسیا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn