تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 13:57
10 بازدید
کد خبر : 312714

عملیات منسجم پلیس برای انهدام باند مواد مخدر

عملیات منسجم پلیس برای انهدام باند مواد مخدر

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر و روانگردان در مناطقی از شمال پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر و روانگردان در مناطقی از شمال پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی، افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان از اعضای یک باند حرفه ای قاچاق و توزیع مواد مخدر هستند که اقدام به فروش مواد مخدر در حاشیه بزرگراه ها و اتوبان های شمالی شهر تهران می کنند و این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق محل فعالیت متهمان شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: ماموران ضمن حضور در حاشیه بزرگراه های شمالی پایتخت بعد چندین ساعت گشتزنی هدفمند و نامحسوس سرانجام شب گذشته موفق شدند در یک عملیات پلیسی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری  هر چهار قاچاقچی را دستگیر و از آنان ۴۵کیلوگرم ماده روانگردان گل کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn