تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 14:20
20 بازدید
کد خبر : 312737

اعلام تمهیدات ترافیکی دیدار استقلال ـ الغرافه در شهرقدس

اعلام تمهیدات ترافیکی دیدار استقلال ـ الغرافه در شهرقدس

رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زمان مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه خبر داد.  به گزارش روزپلاس، سرهنگ ایوب وشنی زرگران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر

رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زمان مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه خبر داد.

اعلام تمهیدات ترافیکی دیدار استقلال ـ الغرافه در شهرقدس

 به گزارش روزپلاس، سرهنگ ایوب وشنی زرگران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه اظهار داشت: به‌منظور مدیریت ترافیکی محورها و جاده‌های منتهی به شهرستان قدس و مسیرهای درون شهری این شهرستان با هدف سهولت در تردد هواداران و ساکنین شهرستان قدس، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه شهدای قدس اعمال می‌شود.

 وی افزود: جهت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های الغرافه قطر و استقلال ایران تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است که با رعایت عموم شهروندان و همکاری مطلوب با پلیس، امید است روز خاطره آمیزی برای همه ایرانیان رقم بخورد.

 رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: ممنوعیت پارک خودرو در طول خیابان‌های اطراف ورزشگاه در روز بازی اجرایی و برای محل پارک خودروها در ضلع جنوبی ورزشگاه، پارکینگ جدیدالاحداثی در نظر گرفته شده است.

 سرهنگ وشنی زرگران در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت مقطعی در بلوار شهید کلهر از ساعت ۱۵ الی ۲۴ شب و محدودیت کامل تردد در خیابان بهشت از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز بازی و نیز محدودیت تردد خیابان سی‌متری شورا حدفاصل خیابان ساحل به سمت ورزشگاه از ابتدای سی‌متری شورا غرب به شرق و شرق به غرب اعمال خواهد شد.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn