تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 17:12
62 بازدید
کد خبر : 312908

واکنش انزونزی به تشویق‌های بی‌امان (عکس)

واکنش انزونزی به تشویق‌های بی‌امان (عکس)

به گزارش “ورزش‌ سه”، از زمانی که گمانه‌زنی برای جذب انزونزی آغاز شد تا این هافبک فرانسوی به اصفهان رسید و قراردادش را به صورت رسمی ثبت کرد تا شب گذشته که اولین بازی رسمی این بازیکن برای سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل سپاهان ثبت شد، دو سه ماه سپری شده است. در این شرایط

به گزارش “ورزش‌ سه”، از زمانی که گمانه‌زنی برای جذب انزونزی آغاز شد تا این هافبک فرانسوی به اصفهان رسید و قراردادش را به صورت رسمی ثبت کرد تا شب گذشته که اولین بازی رسمی این بازیکن برای سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل سپاهان ثبت شد، دو سه ماه سپری شده است.

در این شرایط انزونزی که سه هفته ابتدایی را نیز به دلیل عدم صدور کارت بازی نتوانست برای سپاهان به میدان برود، سرانجام روز گذشته در وقت‌های اضافی وارد زمین شد.

نکته جالب توجه اما تشویق بی‌امان هواداران سپاهان بود؛ سپاهانی‌ها که در طول مسابقه نیز چند باری این بازیکن فرانسوی خوش قد و قامت را تشویق کرده بودند و نامش را در استادیوم فریاد زدند، با گرفتن دستور تعویض آمدن کنار خط و سپس ورود به زمین با وجود اینکه حساسیت و هیجان زیادی در بازی حاکم بود، موردتوجه‌ترین فرد میدان بود و فقط صدای او بود که از سکوها به گوش می‌‌رسید. 

این ماجرا و تشویق‌های کرکننده تا سوت پایان مسابقه و رقم خوردن چهارمین پیروزی پیاپی سپاهان ادامه پیدا کرد تا انزونزی یک روز پس از پایان این مسابقه یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کند و برای هواداران سپاهان اینطور بنویسد: «تشکر بزرگ برای شما تماشاگران استثنایی برای خوشامدگویی گرم.»

2080860

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn