تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 17:16
66 بازدید
کد خبر : 312912

گاریدو یک نفر را پسندید/ ستاره جوان چگونه با پرسپولیسی ها راهی عربستان شد؟

گاریدو یک نفر را پسندید/ ستاره جوان چگونه با پرسپولیسی ها راهی عربستان شد؟

به گزارش آفتاب نو، حسین حاجی زاده وینگر سرعتی و ۲۰ ساله پرسپولیس‌ نظر مثبت گاریدو را در تمرینات جلب کرده و گاریدو او را در لیست اصلی تیمش قرار داده است. حاجی زاده احتمالا در مسابقات لیگ برتر به عنوان سهیمه زیر ۲۱ سال روی نیمکت بنشیند.  حاجی زاده در دیدار دوستانه برابر نساجی

به گزارش آفتاب نو، حسین حاجی زاده وینگر سرعتی و ۲۰ ساله پرسپولیس‌ نظر مثبت گاریدو را در تمرینات جلب کرده و گاریدو او را در لیست اصلی تیمش قرار داده است. حاجی زاده احتمالا در مسابقات لیگ برتر به عنوان سهیمه زیر ۲۱ سال روی نیمکت بنشیند.

 حاجی زاده در دیدار دوستانه برابر نساجی مازندران به میدان رفت و گویا عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشته و موفق به ثبت پاس گل شده است. همین موضوع باعث شده این بازیکن به لیست اصلی گاریدو راه پیدا کند و به عربستان هم برود.

حاجی زاده محصول آکادمی کیا است و از ۱۷ سالگی به عضویت آکادمی پرسپولیس‌ در آمده و در تیم جوانان و امید به میدان رفته و سابقه عضویت در تیم ملی جوانان را نیز دارد. حبوباتی، عنایت زاده، براجعه، صحرایی و اسدی دیگر جوانانی بودند که نظر مثبت گاریدو را جلب کردند  و در لیست اصلی تیم قرار گرفتند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn