تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 17:54
12 بازدید
کد خبر : 312948

تاثیرگذاری ویژه بازیکنان خارجی در نتایج آبی‌ها

تاثیرگذاری ویژه بازیکنان خارجی در نتایج آبی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال خوزستان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده که نقش صددرصدی بازیکنان خارجی این تیم در گل‌ها جالب توجه است، در تمامی گل‌های این تیم بازیکنان جدید آنها تاثیرگذار بوده‌اند. اولین گل استقلال خوزستان در لیگ برتر توسط بیفوما مقابل استقلال تهران به ثمر

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال خوزستان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده که نقش صددرصدی بازیکنان خارجی این تیم در گل‌ها جالب توجه است، در تمامی گل‌های این تیم بازیکنان جدید آنها تاثیرگذار بوده‌اند.

اولین گل استقلال خوزستان در لیگ برتر توسط بیفوما مقابل استقلال تهران به ثمر رسید که این بازیکن با ضربه فنی از روی ضربه آزاد توانست سه امتیاز مهم را برای خوزستانی‌ها کسب کند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات هم با نتیجه دو بر دو، با تساوی مقابل شمس آذر قزوین کار خود را پایان داد که روی هر دو گل بازیکنان خارجی این تیم نقش آفرینی کردند، اولین گل این تیم با همکاری فوق‌العاده نونس و بیفوما به ثمر رسید و این دو بازیکن بعد از رد و بدل کردن توپ بین خودشان اولین گل مسابقه را به ثمر رساندند.

گل دوم آبی‌ها با ارسال مومل عبدالرضا برای حامد بحیرایی به ثمر رسید تا در این گل هم هافبک عراقی استقلال تاثیرگذار باشد.

استقلال خوزستان در این فصل حساب ویژه‌ای روی بازیکنان خارجی خود باز کرده است و با حضور ۳ بازیکن خارجی در فاز هجومی تیم خود، نقش ویژه آنها را در نتایجشان در لیگ برتر احساس می‌کند و با توجه به کیفیت خوبی که ساویو، بیفوما و نونس نشان دادند در ادامه فصل هم آنها بازیکنان تاثیرگذاری خواهند بود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn