تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 18:56
18 بازدید
کد خبر : 313006

ترکیب آلومینیوم اراک و هوادار تهران اعلام شد

ترکیب آلومینیوم اراک و هوادار تهران اعلام شد

به گزارش روزپلاس، آلومینیوم اراک در یکی از رقابت‌های فوتبال کشور و در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز شنبه ۲۴ شهریورماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هوادار تهران خواهد رفت. سیدمجتبی حسینی آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، ابوالفضل قنبری، امین جهان‌کهن،

ترکیب آلومینیوم اراک و هوادار تهران اعلام شد

به گزارش روزپلاس، آلومینیوم اراک در یکی از رقابت‌های فوتبال کشور و در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز شنبه ۲۴ شهریورماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

سیدمجتبی حسینی آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، ابوالفضل قنبری، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی راهی مسابقه کرده است.

سیدمهدی حمتی که سابقه سرمربیگری آلومینیوم اراک را دارد، در ترکیب هوادار برابر آلومینیوم محمدحسین منادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی، میلاد خدایی، محمد دیندار، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران برعهده میثم حیدری است و یعقوب سخندان و امین زاهدی کمک‌های اول و دوم او هستند، بیژن حیدری داور Var و پیام حیدری به‌عنوان کمک، وی را همراهی خواهند کرد،  همچنین محمدرضا تارخ به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و محمدرضا ابوالفضلی ناظر داوری مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران هستند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn