تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 19:32
59 بازدید
کد خبر : 313040

پیغام مهم کاپیتان استقلال برای هواداران

پیغام مهم کاپیتان استقلال برای هواداران

تیم فوتبال استقلال که دوشنبه شب در جدالی حساس از تیم الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا میزبانی می‌کند به همین جهت کاپیتان تیم استقلال از هواداران این تیم خواست بار دیگر حمایت خود را از کادر فنی و تیم انجام بدهند. به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در چند روز اخیر حواشی و

تیم فوتبال استقلال که دوشنبه شب در جدالی حساس از تیم الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا میزبانی می‌کند به همین جهت کاپیتان تیم استقلال از هواداران این تیم خواست بار دیگر حمایت خود را از کادر فنی و تیم انجام بدهند.

پیغام مهم کاپیتان استقلال برای هواداران

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در چند روز اخیر حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشت کم تر از ۳ روز دیگر بازی حساسی در لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قطر در پیش رو دارد.

 

جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که تا آستانه اخراج از این تیم پیش رفت سرانجام در جایگاه خود ابقا شد و پیروزی در این بازی می‌تواند بسیاری از فشار های ناشی از باخت در لیگ برتر را از روی دوش خود و شاگردانش کم کند. سید حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال نیز در آستانه این بازی حساس در صفحه شخصی خود از هواداران درخواست کرد از تیم حمایت بکنند.

 

خبر مرتبط: 
کار حضور کریم انصاری فرد به استقلال در چه مرحله ای است!؟

 

تصویر صحبت های سید حسین حسینی در صفحه شخصی خود.

پیغام مهم کاپیتان استقلال برای هواداران

با توجه به صحبت های کاپیتان تیم استقلال می‌توان گفت پس از روز های پر حاشیه و عجیب وغریب باشگاه استقلال بنظر می‌رسد این تیم به آرامش نسبی رسیده است، اتفاقی که می‌تواند در روند نتیجه گیری این تیم در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا تاثیر گذار باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn