تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 22:51
22 بازدید
کد خبر : 313231

گل محمدی: بازیکنانم از رفتار حرفه‌ای دور هستند

گل محمدی: بازیکنانم از رفتار حرفه‌ای دور هستند

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از نتیجه بازی با خیبر راضی نیستم. به گزارش یحیی گل محمدی پس از برد مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: طبیعتاً از نتیجه بازی امشب راضی نیستیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بعد از اینکه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از نتیجه بازی با خیبر راضی نیستم.

به گزارش یحیی گل محمدی پس از برد مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: طبیعتاً از نتیجه بازی امشب راضی نیستیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بعد از اینکه گل زدیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که باید کمی حرفه‌ای‌تر فتار می‌کردیم تا می‌توانستیم گل دوم و گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: البته گلی که دریافت کردیم به نظرم روی رفتار بچه گانه تیم بود. کاری که ما انجام دادیم غیرحرفه‌ای بود. وقتی بازیکن حریف مصدوم شده است و خودشان بازی را متوقف نمی‌کنند ما هم باید به بازی ادامه می‌دادیم اما روی همین مسئله تمرکز بازیکنان ما به هم ریخته بود و انتظار داشتند تیم حریف با توجه به اینکه یار خودشان روی زمین افتاده است بازی را متوقف کنند. فکر می‌کنم این موضوع تجربه خوبی است. بازیکنان ما تا آخرین لحظه که توپ در جریان است باید به وظایف فنی خود فکر کنند. در هر صورت باید از این بازی درس خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: دو بازی خانگی داشته‌ایم که مقابل هر دو تیم مستحق برد بودیم اما با توجه به اینکه تیم به تازگی جمع شده است و کمی از رفتار حرفه‌ای دور هستیم. باید بیشتر تمرکز کنیم تا هم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و هم غافلگیر نشویم. در مجموع امشب خیبر را تیم خوبی دیدم و امیدوارم این بازی برای ما درس خوبی برای دیدارهای آینده اعمال شود.

ادامه دارد

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn