تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 23:03
27 بازدید
کد خبر : 313242

نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران ۱۴۰۳ اعلام نشد؟

نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران ۱۴۰۳ اعلام نشد؟

بازدید:۳۳۶ صد آنلاین | نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ در طرح عادی و فرسوده ۱۷ شهریور اعلام شد اما خبری از اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو نبوده و معلوم نیست چرا این نتایج اعلام نشد و چه زمانی قرار است اعلام شود. به گزارش صد آنلاین، روز شنبه ۱۷ شهریور اسامی

نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران ۱۴۰۳ اعلام نشد؟

بازدید:۳۳۶

صد آنلاین | نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ در طرح عادی و فرسوده ۱۷ شهریور اعلام شد اما خبری از اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو نبوده و معلوم نیست چرا این نتایج اعلام نشد و چه زمانی قرار است اعلام شود.

به گزارش صد آنلاین، روز شنبه ۱۷ شهریور اسامی منتخب افراد عادی شرکت‌کننده در قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. از ۱۱۵ هزار خودرویی که ایران خودرو عرضه کرده ۳۰ درصد به متقاضیان عادی اختصاص یافت.

ایران خودرو اعلام کرده بود که سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر متقاضی سفارش‌گذاری کردند که از این تعداد یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ ثبت تقاضا ویژه متقاضیان عادی است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران چرا اعلام نشد؟

هر چند ایران خودرو اعلام کرده بود نتایج قرعه‌کشی مادران نیز به‌زودی اعلام می‌شود اما برخی سایت‌ها در هفته گذشته اعلام کردند که این نتایج طی روزهای آتی و احتمالاً تا پایان هفته اعلام می‌شود اما این اتفاق رخ نداد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد استعلام زمان بر شرکت کنندگان از ثبت احوال دلیل این تأخیر بوده است و هنوز مشخص نیست این روند استعلام چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

بنابراین با این رویه نمی‌توان زمان دقیقی برای اعلام نتایج طرح مادران ایران خودرو اعلام کرد و باید منتظر پایان زمان استعلام از ثبت احوال ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn