تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 23:14
23 بازدید
کد خبر : 313251

۲ دیدار تدارکاتى مس رفسنجان برابر اسپاد و عقاب

۲ دیدار تدارکاتى مس رفسنجان برابر اسپاد و عقاب

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، شاگردان محرم نویدکیا با توجه به تعویق بازی هفته چهارم‌شان مقابل استقلال با دو ترکیب متفاوت مقابل اسپاد و عقاب تهران قرار گرفتند.   در اولین بازی مس رفسنجان با ترکیب پیام پارسا، محمدرضا مهدی‌زاده، ماهان کاکولاریمی،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، شاگردان محرم نویدکیا با توجه به تعویق بازی هفته چهارم‌شان مقابل استقلال با دو ترکیب متفاوت مقابل اسپاد و عقاب تهران قرار گرفتند.

 

در اولین بازی مس رفسنجان با ترکیب پیام پارسا، محمدرضا مهدی‌زاده، ماهان کاکولاریمی، علی شجاعی، حسین کریم‌زاده، امیرحسین جولانی، میثم رضایی، محمد اکبری، عرفان شهریاری، سباستین اسپاهیو و مهدی شریفی به مصاف اسپاد رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود مس تمام شد. ماهان کاکولاریمی، عرفان شهریاری، علی شجاعی و پرهام عظیمی بازیکن تیم جوانان آکادمی مس رفسنجان زننده گل‌های این بازی بودند.

در دومین مسابقه شاگردان نویدکیا با ترکیب حامد لک، مجید نصیری، محمد نژادمهدی، حسن جعفری، میثم تیموری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محمد علی‌نژاد، بهنام برزای و رونی وانکوای برابر عقاب به میدان رفتند که نتیجه این بازی با تنها گل فرشید اسماعیلی براى مس و تساوى یک – یک به پایان رسید.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn