تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 23:15
11 بازدید
کد خبر : 313253

اگر VAR بود ما ۳ امتیاز بیشتر داشتیم | اخبار ورزشی

اگر VAR بود ما ۳ امتیاز بیشتر داشتیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی خیبر خرم آباد و فولاد اظهار داشت: به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. خیلی محکم شروع کردیم، یک تیر زدیم که نمی‌دانم کدام سمت خط بود و مهم نیست. مهم شکل فوتبال بود که ۲ تیم صاحب موقعیت‌هایی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی خیبر خرم آباد و فولاد اظهار داشت: به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. خیلی محکم شروع کردیم، یک تیر زدیم که نمی‌دانم کدام سمت خط بود و مهم نیست. مهم شکل فوتبال بود که ۲ تیم صاحب موقعیت‌هایی بودند و هر ۲ تیم می‌توانستند برنده باشند. 

وی ادامه داد: من دیروز گفته بودم که می‌آییم و می‌جنگیم و همین هم شد. از طرفداران هم تشکر می‌کنم. به نظرم جام‌ها و نتایج می‌آید و می‌رود، ولی امروز هواداران فولاد کاری انجام دادند که برای من جای شور و شعف بود. امروز تیم ما را هم تشویق کردند و نه ناسزایی بود و امیدوارم به تمامی ورزشگاه‌ها باید سرایت کند. 

سرمربی تیم خیبر گفت: به یکی دو بازیکن نیاز داریم که امیدواریم بتوانیم بخریم. مدیریت نیز به دنبال بازیکن خریدن است و در تلاش هستند که تیم کامل شود. ما امروز در یک جا‌هایی دچار افت شدیم، ولی خداراشکر توانستیم مقابل تیم فولاد به بازی بازگردیم. ضد فوتبال هم نبودیم و شاید این شائبه پیش بیاید که دروازه‌بان خیبر خودش را زمین انداخت، ولی هفته گذشته کف پایش دچار سوختگی شده بود و با تلاش پزشکان به بازی رسید. 

مهاجری اظهار داشت: تیم مقابل ما فولاد است. تیمی که برای امسال تجهیز شده و می‌خواهد برای رده‌های بالا بجنگد. در شروع بازی با این حال ما حمله کردیم و ما به تیر زدیم. بازی مثل یک مسابقه بسکتبال بودیم و هر ۲ تیم موقعیت داشتند. یک امتیاز نیز برای ما ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم همین فوتبال را ادامه دهیم.

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: تیمی که برای سال اول لیگ برتر را تجربه می‌کند باید از این تیم چه توقعی داشت؟ سهمیه بگیرد یا قهرمان بشود؟ نه. عبدی در ۳ جبهه دارد می‌جنگد. من بار‌ها گفتم که رئال مادرید با همه عظمتش وقتی داشت ورزشگاه را آماده می‌کرد هیچ خریدی انجام نداد.

وی ادامه داد: اگر VAR بود شاید ۳ امتیاز بیشتر می‌توانستیم داشته باشیم. سپاهان تیمی متمول بود و بیاید ببرد و نوش جانش، ولی کارشناسان هر ۲ گل را مردود اعلام کرد و من دلم برای بازیکنان و هواداران سوخت. ما جاه طلب هستیم و این را نشان دادیم. می‌جنگیم و تا هرکجا زورمان برسد، دست من نیست.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn