تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 23:21
14 بازدید
کد خبر : 313257

اولین پارک پویانمایی کشور در اصفهان تاسیس می شود

اولین پارک پویانمایی کشور در اصفهان تاسیس می شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، حسین افشین شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص دست آوردهای سفر به اصفهان ادامه داد: در باره مکان تقریبی این پارک صحبت شد و ما سعی می کنیم در هفته آینده طرح اولیه را ارائه بدهیم تا ظرف مدت کوتاهی، شاید پنج یا ۶

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، حسین افشین شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص دست آوردهای سفر به اصفهان ادامه داد: در باره مکان تقریبی این پارک صحبت شد و ما سعی می کنیم در هفته آینده طرح اولیه را ارائه بدهیم تا ظرف مدت کوتاهی، شاید پنج یا ۶ ماه، استارت اولین پارک انیمیشن کشور اتفاق بیفتد.

معاون رییس جمهور گفت: چند اتفاق خوب دیگر نیز رخ خواهد داد که یکی از آن ها افزایش حمایت از صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه از ۱۰ هزار میلیارد ریال (یک همت) به چهل هزار میلیارد ریال (چهار همت) است و نوید این را می دهد که سرمایه گذاری ما در شرکت های دانش بنیان اصفهان تقویت خواهد شد.

افشین برنامه ریزی برای برطرف شدن مشکل مسکن نخبگان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد و گفت: درخصوص مسکن نخبگان نیز همانطور که در جلسه با این قشر عنوان شد، توافقات خوبی با استاندار اصفهان داشتیم و انشاالله در مراحل آینده اطلاع رسانی این امر انجام خواهد شد تا دغدغه مسکن این قشر برطرف بشود.

معاون رییس جمهور گفت: بحث دیگر در مورد خانه های خلاق هست، استان اصفهان ۲ خانه خلاق در اصفهان و ۲ خانه خلاق در کاشان دارد، یکی دیگر از برنامه ها افزایش تعداد خانه های خلاق اصفهان است.

استاندار اصفهان نیز در باره این سفر به خبرنگاران گفت: جا دارد از سفر معاون رییس جمهور به اصفهان و برنامه های فشرده و زیادی که در این سفر داشتند و هنوز هم ادامه دارد، تشکر کنیم.

سید رضا مرتضوی ادامه داد: در استان اصفهان براساس ظرفیت های قانونی که از قبل وجود داشته است و همچنین ظرفیت های قانونی که در سند آمایش استان وجود دارد، ما باید در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد گردشگری، هنر و صنایع خلاق حرکت کنیم، لذا همه آنچیزی که ماموریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هست، یکی از مقاصد اصلی اش اصفهان است و الحمدالله با نگاه مثبتی که معاون رییس جمهور در این خصوص دارند، امیدوارم ادامه مسیر، با موفقیت همراه باشد.

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز(شنبه) به اصفهان سفر کرد؛ رونمایی از سه محصول دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی، بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان استان در زمینه هوش مصنوعی و دیدار با مسوولان، نخبگان و فعالان اقتصاد دانش بنیان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

حدود چهار هزار و ۵۰۰ نُخبه و سرآمد علمی در استان اصفهان تاکنون زیر پوشش حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد نخبگان قرار گرفته‌اند.

اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، سه هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی و بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان از نظر دانشگاهی و فناوری دومین استان کشور است.

ایرنا

 

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn