تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 1:04
11 بازدید
کد خبر : 313348

عکس | طولانی‌ترین قراردادها را کدام بازیکنان دارند؟

عکس | طولانی‌ترین قراردادها را کدام بازیکنان دارند؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدت زمان قرارداد یکی از مسائلی است که در مذاکرات برای خرید بازیکن جدید یا تمدید قرارداد مورد بحث قرار می‌گیرد. هرچه یک بازیکن جوان‌تر باشد، باشگاه‌ها سعی می‌کنند قرارداد بلندمدت‌تری با او امضا کنند و به همین ترتیب با بازیکنان مسن معمولا قراردادهای یک یا دو ساله

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدت زمان قرارداد یکی از مسائلی است که در مذاکرات برای خرید بازیکن جدید یا تمدید قرارداد مورد بحث قرار می‌گیرد. هرچه یک بازیکن جوان‌تر باشد، باشگاه‌ها سعی می‌کنند قرارداد بلندمدت‌تری با او امضا کنند و به همین ترتیب با بازیکنان مسن معمولا قراردادهای یک یا دو ساله بسته می‌شود. حالا در این مطلب طولانی‌ترین قراردادها در دنیای فوتبال را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

عکس | طولانی‌ترین قراردادها را کدام بازیکنان دارند؟

نکته جالب توجه در این لیست حضور پرتعداد بازیکنان چلسی است. در صدر این لیست کول پالمر قرار دارد. ستاره جوان چلسی که فصل گذشته عملکرد درخشانی در پیراهن آبی‌ها به نمایش گذاشت، تابستان امسال قراردادش را تا ۹ سال دیگر با چلسی تمدید کرد. او تا سال ۲۰۳۳ بازیکن چلسی خواهد بود و بعید است تا چند سال از این تیم جدا شود.

در رتبه‌های بعدی هم دو بازیکن دیگر از چلسی قرار دارند. نیکولاس جکسون و انزو فرناندز که به ترتیب تا سال‌های ۲۰۳۳ و ۲۰۳۲ با چلسی قرارداد دارند در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند. ویگا، مویزس کایسدو، فیلیپ یورگنسن، میخاییلو مودریک، ژائو فلیکس و پدرو نتو هم دیگر بازیکنان چلسی هستند که در این لیست قرار دارند.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn