تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 1:28
6 بازدید
کد خبر : 313368

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس در سال ۲۰۲۴

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس در سال ۲۰۲۴

 اما همانطور که می‌دانید، انتخاب رنگ مناسب کابینت تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارد! در این مقاله به بررسی پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس پرداخته ایم. پس اگر قصد خرید این مدل کابینت آشپزخانه را دارید، همراه ما باشید چرا که شناخت این رنگ ها پرطرفدار و محبوب به شما کمک خواهد کرد

 اما همانطور که می‌دانید، انتخاب رنگ مناسب کابینت تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارد! در این مقاله به بررسی پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس پرداخته ایم. پس اگر قصد خرید این مدل کابینت آشپزخانه را دارید، همراه ما باشید چرا که شناخت این رنگ ها پرطرفدار و محبوب به شما کمک خواهد کرد که انتخابی بهتر داشته باشید.

چرا کابینت های گلاس؟!

پیش از این که به سراغ معرفی رنگ ها برویم، بد نیست نیم نگاهی به مزایای کابینت هایگلاس و دلایل محبوبیت آن بیندازیم؛

  • مناسب بودن قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس در مقایسه با سایر مدل های کابینت
  • داشتن ظاهر براق که به آشپزخانه شما جلوه‌ای شیک می‌دهد
  • قابلیت تمیز شوندگی آسان
  • مقاومت در برابر رطوبت و خط و خش
  • تنوع طرح و رنگ بالا

پرطرفدارترین رنگ های کابینت هایگلاس

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، کابینت های هایگلاس با استفاده از متریالی به همین نام روکش می‌شوند و تنوع رنگی بالای ورق های هایگلاس سبب شده تا این مدل کابینت در رنگ های متنوع قابل تولید باشد. از میان تمام رنگ های این مدل کابینت، رنگ های زیر جزو ترندهای امسال محسوب می‌شوند و محبوبیت بیشتری دارند؛

کابینت هایگلاس مشکی؛ ایده‌آل برای آشپزخانه های لوکس

اگر جزو افراد خاص پسند و به دنبال لوازم لوکس هستید، باید بدانید که رنگ مشکی بهترین گزینه برای شماست! کابینت هایگلاس مشکی، چه به تنهایی و به صورت تک رنگ و چه در ترکیب با رنگ های دیگر مثل طلایی، سفید و … لوکس بودن را به آشپزخانه و کل خانه شما هدیه خواهد کرد. این رنگ کابینت همچنین با لوازم برقی سیلور (نقره‌ای) و کاشی و سرامیک طوسی، فوق العاده زیبا و چشم نواز خواهد بود.

 

کابینت های گلاس مشکی

کابینت هایگلاس سفید؛ محبوب و همیشه ترند

سفید جزو رنگ های کلاسیک و همیشه ترند است که به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می‌شود. این رنگ همچنین به بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شدن آشپزخانه کمک می‌کند، در نتیجه بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک یا کم نور است. هر چند که کابینت های هایگلاس سفید، یا نمونه هایی که ترکیبی از سفید و رنگ های دیگر مثل قهوه‌ای، طوسی، مشکی و … دارند برای آشپزخانه های بزرگ نیز ایده‌آل هستند.

پس اگر آشپزخانه کوچک دارید یا به دنبال کابینتی هستید که هرگز از مُد نیفتد و به اصطلاح دلتان را نزند، حتی لحظه‌ای در انتخاب کابینت های گلاس سفید تردید نکنید!

کابینت هایگلاس طوسی؛ جذاب و متفاوت

یکی دیگر از رنگ های ترند برای کابینت های هایگلاس، طوسی است که شاید افراد در ابتدا انتخاب آن را ریسک بدانند اما پس از اجرای کار از انتخاب خود خرسند خواهند بود! این رنگ در دسته بندی رنگ های خنثی قرار دارد و به همین خاطر به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ می‌شود. شما می‌توانید طوسی را با رنگ های سفید، کرم یا رنگ های روشن دیگر ترکیب کنید یا با انتخاب یراق آلات تیره‌تر، زیبایی و جذابیت کابینت های آشپزخانه‌تان را چند برابر افزایش دهید.

کابینت هایگلاس کرم؛ گرما و آرامش در آشپزخانه

کرم، رنگی نزدیک به سفید است ولی بخاطر تناژ گرمی که دارد به آشپزخانه روح و گرما می‌بخشد. از طرفی کابینت کرم، هرگز قدیمی نمی‌شود و اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که از همان ابتدا، ترند بوده و هنوز هم هست! همین عوامل باعث شده تا کابینت های گلاس کرم به یکی از کابینت های پرطرفدار تبدیل شود. البته بیشتر افراد از ترکیب چوب یا رنگ قهوه‌ای و تنالیته های آن در کنار کرم و برای کابینت های آشپزخانه استفاده می‌کنند که می‌تواند ایده خوبی باشد.

 

کابینت هایگلاس کرم

عوامل موثر در انتخاب بهترین رنگ کابینت هایگلاس

با این که هر ۴ رنگ معرفی شده و ترکیب رنگ های پیشنهاد شده همگی جزو جدیدترین رنگ های کابینت هایگلاس هستند اما شما برای انتخاب بهترین گزینه از میان آن ها کافیست عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • اندازه آشپزخانه؛ برای آشپزخانه های کوچک حتما از رنگ های روشن استفاده کنید.
  • نور آشپزخانه؛ رنگ های روشن باعث روشن‌تر دیده شدن فضا می‌شوند، پس برای آشپزخانه های کم نور یا بدون نور طبیعی عالی هستند.
  • سبک دکوراسیون خانه؛ رنگ و مدل کابینت باید با سایر عناصر و سبک کلی دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشند.
  • سلیقه شخصی؛ مهمترین عامل سلیقه شخصی شماست! حتی اگر بهترین و پرطرفدارترین رنگ را هم انتخاب کنید، اگر سلیقه‌تان نباشد مطمئنا بعد از گذشت مدتی کوتاه مجبور به تغییر رنگ کابینت ها خواهید شد.

 

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn