تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 1:57
16 بازدید
کد خبر : 313392

زیلیکیچ و رفیق بی کیفیتش ۳۰ میلیارد خرج روی دست استقلال گذاشتند

زیلیکیچ و رفیق بی کیفیتش ۳۰ میلیارد خرج روی دست استقلال گذاشتند

بازیکن بوسنیایی استقلال پس از توافق با مدیران این باشگاه از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، زمانی که حضور یا عدم حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم مشخص نبود، مدیران هلدینگ خلیج فارس و البته احمد شهریاری به عنوان رییس هیات مدیره و نماینده

بازیکن بوسنیایی استقلال پس از توافق با مدیران این باشگاه از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، زمانی که حضور یا عدم حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال برای لیگ بیست‌وچهارم مشخص نبود، مدیران هلدینگ خلیج فارس و البته احمد شهریاری به عنوان رییس هیات مدیره و نماینده رسمی هلدینگ خلیج فارس وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ را با حواشی زیادی جذب کردند. 

استقلالی‌ها در شرایطی به سراغ جذب کیوسفسکی و زیلیکیچ رفتند که محدودیت‌های به‌وجود آمده در مسیر جذب بازیکن خارجی و قانون حضور در حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها می‌توانست برای آبی‌ها دردسرساز شود؛ به‌ویژه آنکه بعد از ماندنی‌شدن جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها نسبت به همکاری با کیوسفسکی رسماً مخالفت خود را اعلام کرد و درباره زیلیکیچ هم اعلام کرد که بعد از اردوی ترکیه درباره این وینگر جنجالی تصمیم می‌گیرد که درخشش زیلیکیچ در بازی دوستانه استقلال در ترکیه و گلزنی او در دیدارهای دوستانه زمینه‌ساز ادامه حضورش در فهرست آبی‌ها شد.

جواد نکونام که در چند هفته اخیر پس از شکست برابر استقلال خوزستان در آستانه اخراج از استقلال تهران قرار داشت، سرانجام سکوت خود در مورد زیلیکیچ را شکست و گفت: “لطفا با حروف درشت این جمله مرا بنویسید که از فوتبال برای همیشه می‌روم اما اجازه نمی‌دهم زیلیکیچ با این کیفیت به استقلال برگردد. آقایان نمی‌دانند حفظ بازیکن بی‌کیفیت خارجی که بازی هم نمی‌کند، یک سهمیه استقلال در سال آینده را خواهد سوزاند و من هیچ‌وقت به استقلال خیانت نمی‌کنم. حتی اگر مرا برکنار هم کنند بازیکن بی‌کیفیت و بسیار ضعیف را نه می‌خواهم و نه بازی می‌دهم. این حرف امروز من نیست و از اردوی ترکیه گفتم این بازیکن ضعیف است و او را نمی‌خواهم اما دوستان اصرار عجیبی داشتند که بیشتر زیلیکیچ را ارزیابی کنم. بیش از یک ماه این بازیکن بوسنیایی در تمرین تیم حضور داشت و در چند دیدار دوستانه هم او را بازی دادم منتهای مراتب در حد و اندازه استقلال که هیچ بلکه لیگ ایران هم نشان نداد. بنابراین اعلام کردم زیلیکیچ را نمی‌خواهم.” جالب اینجاست که نکونام حتی نام زیلیکیچ را درست نمی توانست تلفظ کند و از او به عنوان زیلیکا یاد کرد!

پس از اینکه جواد نکونام در سمت خود موقتا ابقا شد، مدیران هلدینگ خلیج فارس قرارداد آلمدین زیلیکیچ را مثل وردان کیوسفسکی فسخ کردند تا نکونام با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کند و جا برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر باز شود. طبق شنیده‌ها، زیلیکیچ مانند کیوسفسکی با مبلغ ۱۷۰ هزار دلار راضی به فسخ شده و تنها فسخ قرارداد با دو بازیکن بوسنیایی برای استقلال حدودا ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است. البته برخی شنیده های تایید نشده حاکی از آن است که استقلال نصف عدد مبلغ قرارداد زیلیکیچ را داده و با ۳۵۰ هزار دلار او را راضی به فسخ کرده است. باید دید کدام گمانه زنی درست است. چرا که در این صورت باشگاه استقلال، بیش از ۳۰ میلیارد تومان غرامت به دو بازیکن بوسنیایی داده است!

در این بین حتی شنیده می‌شود نهادهای نظارتی هم وارد داستان قرارداد بازیکنان بوسنیایی شده‌اند و باید دید پشت پرده چه اتفاقاتی در جریان بوده که چنین بازیکنان بی‌کیفیتی بدون یک دقیقه بازی برای آبی‌ها، از مدیریت استقلال غرامت دریافت کرده‌اند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn