تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 3:50
6 بازدید
کد خبر : 313470

کلوب| وقتی دیگر غول آسیا نیستیم

کلوب| وقتی دیگر غول آسیا نیستیم

بیان این جمله و باور آن بسیار برایمان سخت و دردناک است، تا همین سه دهه پیش تیم های ایرانی غول آسیا بودند و تیم های عربی از قطر و امارات و حتی عربستان ترس رویارویی با ما را داشتند اما دیگر خبری از این برتری و احساس خوب نیست. دیگر نه تیم های عربی

بیان این جمله و باور آن بسیار برایمان سخت و دردناک است، تا همین سه دهه پیش تیم های ایرانی غول آسیا بودند و تیم های عربی از قطر و امارات و حتی عربستان ترس رویارویی با ما را داشتند اما دیگر خبری از این برتری و احساس خوب نیست. دیگر نه تیم های عربی ترسی برای حضور در ایران و بازی در استادیوم آزادی دارند و نه تیم های ایرانی آن تیم هایی هستند که می توانند لرزه بر اندام حریفان اماراتی و قطری و عربستانی خود بزنند، اصلا دیگر ورزشگاه آزادی وجود ندارد!

ایران در همان دهه های گذشته باقی ماند و پیشرفت نکرد اما تیم های عربی فصل به فصل بزرگ و بزرگ تر شدند و طوری پیشرفت کردند که حال ما آرزوی برتری برابر آنها را داریم. تا همین یکی دو دهه پیش استقلال و الهلال در یک سطح و آمار آسیایی بودند ولی الهلال توانست در همین یک دهه گذشته طوری پیشرفت کند که تعداد ستاره هایش را دو برابر کرد اما استقلال و دیگر تیم های ایرانی حتی زمین هم ندارند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn