تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 6:57
14 بازدید
کد خبر : 313577

وقتی فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نسخه پرسپولیس را پیچیدند/ هت‌تریک استقلال در دربی؛ طرفداران به علی دایی برگشتند!

وقتی فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نسخه پرسپولیس را پیچیدند/ هت‌تریک استقلال در دربی؛ طرفداران به علی دایی برگشتند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال هر دو دربی رفت و برگشت لیگ دهم را با پرویز مظلومی به سود خود تمام کرده بود ولی علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان و هواداران این تیم روی قضاوت داوران در هر دو مسابقه مذکور به شدت معترض بودند به همین دلیل جدال استقلال-پرسپولیس در ۲۵ شهریور سال ۹۰

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال هر دو دربی رفت و برگشت لیگ دهم را با پرویز مظلومی به سود خود تمام کرده بود ولی علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان و هواداران این تیم روی قضاوت داوران در هر دو مسابقه مذکور به شدت معترض بودند به همین دلیل جدال استقلال-پرسپولیس در ۲۵ شهریور سال ۹۰ (دور رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر) اهمیت عجیب و غریبی پیدا کرده بود.

پرسپولیس اوایل تابستان آن سال حمید استیلی را جانشین علی دایی کرده بود اما هواداران این تیم چندان از این اتفاق راضی نبودند و سرمربی سرخ‌پوشان موقعیت متزلزلی داشت. در چنین وضعیتی آبی و قرمز پایتخت ۲۵ شهریور سال ۹۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

پیروزی استقلال در دربی با گل‌های مجیدی و جباری

استقلال بازی را با دو گل به نفع خود تمام کرد. فرهاد مجیدی که آن زمان یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شد، همراه با مجتبی جباری ستاره تکنیکی استقلال گل‌های این تیم را به ثمر رساندند تا آبی‌پوشان در پیروزی‌های متوالی مقابل حریف سنتی خود هت‌تریک کرده و پرویز مظلومی لقب پرویز دوبله سوبله را به خود اختصاص بدهد. البته پرسپولیس در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد ولی محمد نوری آن را خراب کرد و در مجموع باید گفت استقلال در آن بازی بهتر از حریف خود ظاهر شد.

عصبانیت پرسپولیسی‌ها

هواداران پرسپولیس از این شکست که در واقع سومین ناکامی متوالی آن‌ها مقابل استقلال بود، به شدت عصبانی شدند و دوباره علیه حمید استیلی موضع گرفتند. در اواخر بازی رسپولیسی‌ها بار دیگر علی دایی را تشویق کرده و خواهان بازگشت او به تیم خود شدند. البته آن‌ها در حالی دایی را تشویق می‌کردند که شهریار همان زمان هدایت راه آهن را بر عهده داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn