تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 14:18
23 بازدید
کد خبر : 313972

با هدف بردن الاهلی به عربستان آمده‌ایم | اخبار ورزشی

با هدف بردن الاهلی به عربستان آمده‌ایم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب هفته نخست لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: مسابقات مهمی است که از امسال به نام لیگ نخبگان برگزار می‌شود و انگیزه مضاعفی برای تیم و هواداران ما ایجاد کرده است.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب هفته نخست لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: مسابقات مهمی است که از امسال به نام لیگ نخبگان برگزار می‌شود و انگیزه مضاعفی برای تیم و هواداران ما ایجاد کرده است. در این مرحله رقیب‌مان را آنالیز کردیم و می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. به الاهلی احترام می‌گذاریم آنها حریفی قدرتمند هستند، ولی ما هم به بازیکنان خودمان اعتماد کامل داریم و هدف‌مان کسب سه امتیاز در عربستان است. همه بازی‌ها مهم است و از این بازی ما کارمان را برای برد شروع می‌کنیم.

وی راجع به فرمت جدید مسابقات لیگ نخبگان آسیا خاطر نشان کرد: مسابقات آسیایی همیشه در هر فرمی که بوده است، جذابیت خاص خودش را برای تیم‌ها و هواداران دارد. در فرمت جدید باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید. من هم اولین بار است که در این مسابقات هستم و سعی می‌کنیم که از این مرحله عبور کنیم. مسابقات جذابیت خودش را دارد و فکر می‌کنم فرمت جدید مسابقات زیبا باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رقابت در این سطح از لیگ نخبگان عنوان کرد: پرسپولیس تیمی است که دستورکارش برنده شدن است. ما هواداران زیادی داریم و همه برد می‌خواهند. باید به تیم‌های حریف احترام بگذاریم ولی نباید ارزش‌های خود و بازیکنان خود را نادیده بگیریم. بازیکنان ما بهترین هستند و به آنها اعتماد دارم. با توجه به بالانسی که ایجاد شده و اعتماد من به بازیکنان، هدفمان صعود به مرحله بعد است.

به روز رسانی می‌شود…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn