تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 16:34
72 بازدید
کد خبر : 314121

در جلسه مهم سردار حاجی زاده و رئیس جمهور چه گذشت؟

در جلسه مهم سردار حاجی زاده و رئیس جمهور چه گذشت؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به سؤالی مبنی بر نحوه همکاری دولت چهاردهم در حوزه فضایی تصریح کرد: باید قبل از همه از دولت سیزدهم تشکر کنیم و به روح بلند شهید رئیسی و شهدای خدمت درود بفرستیم.به گفته وی،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به سؤالی مبنی بر نحوه همکاری دولت چهاردهم در حوزه فضایی تصریح کرد: باید قبل از همه از دولت سیزدهم تشکر کنیم و به روح بلند شهید رئیسی و شهدای خدمت درود بفرستیم.به گفته وی، شهید رئیسی کسی بود که پس از یک دوره رکود در صنعت فضایی ایران دوباره این چرخ را به حرکت درآورد و درخت فضایی ایران مجدداً شکوفا شد.

سردار جعفرآبادی ادامه داد: با افتخار پرتاب امروز را به نوبه خود به رئیس‌جمهور عزیزمان جناب آقای دکتر پزشکیان تقدیم می‌کنم. ایشان از چهره‌های دانشگاهی و نخبگان علمی هستند و اتفاقاً حوزه فضایی محلی است که نخبگان و عاشق پیشرفت و فناوری کشور هستند در آن حضور دارند.

وی افزود: فکر می‌کنم یک درک متقابل خوب بین حوزه فضایی و تفکرات رئیس‌جمهور عزیزمان وجود دارد و ان‌شاءالله امیدواریم نهضتی که در حوزه فضایی در دولت سیزدهم آغاز شده در دولت چهاردهم نیز ادامه پیدا کند.

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: سردار حاجی‌زاده اخیراً جلسه‌ای را خدمت آقای پزشکیان داشتند و فرمودند که آقای پزشکیان دغدغه این کار را دارند و بسیار تأکید کردند که فعالیت‌های فضایی کشور باقوت ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدواریم شتابی که طی سه سال اخیر در حوزه رشد فضای کشور شاهد هستیم نه‌تنها کاسته نشود بلکه در سال‌های آتی نیز به آن افزوده شود.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn