تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 20:18
14 بازدید
کد خبر : 314343

پوشش زنده فینال مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا/ پیروزی مقتدرانه و بی حرف و حدیث! | اخبار ورزشی

پوشش زنده فینال مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا/ پیروزی مقتدرانه و بی حرف و حدیث! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی یزد برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۲ در این مسابقات حضور خواهند داشت. جمهوری اسلامی ایران در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی یزد برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۲ در این مسابقات حضور خواهند داشت. جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۴ در حالی پنجمین میزبانی خود در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد که تهران در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۱۳ و ۲۰۲۲ میزبان بوده است و امسال برای نخستین بار شهری غیر از پایتخت، میزبانی را تجربه خواهد کرد.
– نمایندگان والیبال ایران در ۲۳ دوره برگزار شده این رقابت‌ها ۱۶ قهرمانی به دست آوردند که عنوان پرافتخارترین کشور این مسابقات تا سال‌ها متوالی حتی اگر مدالی کسب نکنند، پابرجا خواهد بود. نمایندگان والیبال ایران با ۱۶ مدال طلا، چهار نایب قهرمانی و چهار مدال برنز و مقام سومی پرافتخارترین کشور آسیا در این رقابت‌ها هستند که در بین آن‌ها، پیکان تهران با ۸ بار قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی در صدر پرافتخارترین تیم‌های ایران و قاره کهن آسیا است.

 تیم والیبال شهداب یزد در حضور پرشور تماشاگران با ارائه یک بازی فنی، حریف خود تیم ” پاولودار کلاب قزاقستان ” را در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی آسیا، جوار حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

همچنین در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز تیم‌های فولاد سیرجان و جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فولاد در این دیدار سه بر ۲ با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی را شکست داد و به عنوان دومین تیم ایرانی با صعود به مرحله فینال مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

دیدار فینال والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ امروز روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ بین تیم های شهداب یزد و فولاد سرجان برگزار شد.

تیم والیبال فولاد سیرجان در مسابقه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ٣ بر صفر تیم شهداب یزد را شکست داد و قهرمان آسیا شد.

والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۱۷ امروز (یک‌شنبه ۲۵ شهریور) در سالن شهداب یزد آغاز و تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند که فولاد سیرجان ایرانیان در این دیدار ۳ بر صفر با امتیازهای (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳) میزبان را شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.
موسی سلیم از عراق ، و فهد محمد از قطر به ترتیب داوران اول و دوم دیدار فینال بودند.
بدین ترتیب فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و شهداب یزد نایب قهرمان شد و همچنین ‌تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) در دیدار رده بنده با شکست نماینده قزاقستان مقام سوم مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا را کسب کرد.
شهداب یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ که در مرحله مقدماتی موفق به شکست اندونزی، قزاقستان و کویت شده بود، در مرحله نخست حذفی گاز الجنوب عراق را از پیش رو برداشت. شاگردان رحمان محمدی راد در مرحله نیمه‌نهایی پاولودار قزاقستان را شکست دادند تا پنجمین برد متوالی خود را به دست آورند و علاوه بر صعود به فینال، سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به دست آورند. شهداب یزد امسال سومین حضور خود در قهرمانی باشگاه‌های آسیا تجربه کرد.
فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر مردان ۱۴۰۲ ایران در مرحله مقدماتی سه حریف خود کم ایر، گاز الجنوب و الریان قطر را شکست داد و در مرحله نخست حذفی نماینده کویت را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی و در تنها جدال پنج سته این مسابقات تیم پرمهره جاکارتا از اندونزی را شکست دادند تا علاوه بر صعود به فینال، سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به دست آورند.
فولاد سیرجان ایرانیان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۱ در تایلند به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و بدون شکست به فینال راه یافت و در دیدار پایانی حریف خود العربی قطر را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی به دست آورد و به جام باشگاه‌های والیبال جهان راه یافت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn