تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 2:05
8 بازدید
کد خبر : 314675

خدمات رایگان پزشکی برای ۱۵هزار نفر

خدمات رایگان پزشکی برای ۱۵هزار نفر

به گزارش آفتاب نو، این بار نیز برایتان خبری داریم از کرمان؛ از یک رزمایش بزرگ با نام شهید آیت‌الله‌رئیسی که با پشتیبانی بنیاد علوی و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی برپا شد تا چند هزار نفر از مردم کم‌برخوردار کرمان، خدمات پزشکی رایگان دریافت کنند. قاعدتاً وقتی حرف از ارائه خدمات

به گزارش آفتاب نو، این بار نیز برایتان خبری داریم از کرمان؛ از یک رزمایش بزرگ با نام شهید آیت‌الله‌رئیسی که با پشتیبانی بنیاد علوی و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی برپا شد تا چند هزار نفر از مردم کم‌برخوردار کرمان، خدمات پزشکی رایگان دریافت کنند. قاعدتاً وقتی حرف از ارائه خدمات به ۱۵هزار نفر می‌شود، پای یک کار بزرگ با پوششی وسیع درمیان است.

طبق گفته سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، ۸ شهر جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، جازموریان، بم، ریگان و نرماشیر به‌صورت همزمان از این خدمات پزشکی در حوزه‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و زنان برخوردار شدند. جا دارد ضمن خداقوتی جانانه به متولیان و جهادگران این رزمایش، برای همه آنهایی که اینچنین هوای هموطنانشان را دارند، آرزوی سلامتی کنیم.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn