تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 9:53
47 بازدید
کد خبر : 315019

با فوق ستاره های الاهلی عربستان آشنا شوید!

با فوق ستاره های الاهلی عربستان آشنا شوید!

آنها در کنار الهلال، النصر و الاتحاد، ضلع چهارم مربع قدرت فوتبال عربستان هستند. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ ۹ ملیون یورو برای الکساندر برزیلی، ۳۰ ملیون پوند برای محرز در سال ۲۰۲۳، ۴۰ ملیون یورو برای ویگای اسپانیایی، ۳۰ ملیون یورو برای ایبانیز برزیلی و ۴۰ ملیون پوند برای تونی بخشی از

آنها در کنار الهلال، النصر و الاتحاد، ضلع چهارم مربع قدرت فوتبال عربستان هستند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ ۹ ملیون یورو برای الکساندر برزیلی، ۳۰ ملیون پوند برای محرز در سال ۲۰۲۳، ۴۰ ملیون یورو برای ویگای اسپانیایی، ۳۰ ملیون یورو برای ایبانیز برزیلی و ۴۰ ملیون پوند برای تونی بخشی از هزینه‌های سرسام‌آور و گزاف الاهلی است.

* ادوارد مندی

  دروازه‌بان ۳۲ ساله اهل سنگال با ۳۹ بازی ملی و قهرمانی ۲۰۲۱ و نایب‌قهرمانی ۲۰۱۹ جام ملتهای آفریقا. مندی در ۳۸ بازی برای الاهلی، ۳۹ گل خورده و ۱۶ کلین‌شیت ثبت کرده است. در کارنامه او حضور در تیمهای رن و چلسی دیده می‌شود.

کارنامه افتخارات او، پر و پیمان است: قهرمان لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان و انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۱ جهان و همان فصلِ لیگ قهرمانان.

* راجر ایبانیز

  مدافع برزیلی ۲۵ ساله با سابقه بازی برای آتالانتا و رم. ایبانیز ۳ بازی ملی دارد و در ۳۵ بازی برای الاهلی، ۳ گل زده و یک پاس گل داده است. او با ۳۰ ملیون یورو در سال ۲۰۲۳ از رم به الاهلی آمد درحالیکه با جالوروسی، قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ کنفرانس شده بود. 

* مریح دمیرال

  مدافع ۲۶ ساله‌ای که در ۴۸ بازی ملی برای ترکیه، ۴ گل زده است. دمیرال در سال ۲۰۲۳ با قراردادی ۳ ساله راهی الاهلی شد. او سابقه بازی در ساسولو، یوونتوس و آتالانتا را دارد.

دمیرال در ۲۴ بازی برای الاهلی یک گل زده و یک پاس گل داده است. دمیرال با یووه، فاتح سری آ، جام حذفی و سوپرکاپ ایتالیا شده است.

* الکساندر

  یک هافبک دفاعی ۲۰ ساله که فقط ۲ بار برای الاهلی بازی کرده است. او سال ۲۰۲۴ با ۹ ملیون یورو از فلومیننزه راهی عربستان شد. الکساندر عضوی از تیم جوانان برزیل در سال ۲۰۲۳ بود که فاتح جام ملتهای آمریکای جنوبی در این رده سنی شد.

* ریاض محرز

  یک وینگر الجزایری ۳۳ ساله با ۳۱ گل در ۹۵ بازی ملی. محرز در ۳۶ بازی برای الجزایر، ۱۲ گل زده و ۱۵ پاس گل داده است. در کارنامه او بازی برای لستر و سیتی دیده می‌شود.

ویترین افتخارات محرز، جای خالی ندارد: ۵ بار قهرمانی لیگ برتر، ۲ بار قهرمانی جام حذفی، ۳ بار قهرمانی جام اتحادیه، قهرمانی و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، مرد سال ۲۰۱۶ قاره آفریقا، بهترین بازیساز سال ۲۰۲۱ جهان به انتخاب فدراسیون آمار و ارقام و قهرمانی جام ملتهای آفریقا. محرز در ۳۶ بازی برای الاهلی، ۱۲ گل زده و ۱۵ پاس گل داده است.

* گابری ویگا

  یک هافبک ۲۲ ساله اسپانیایی با سرنوشتی عجیب و غریب. او درحالیکه از سیتی، لیورپول، چلسی و ناپولی پیشنهاد رسمی داشت با ترک سلتاویگو راهی الاهلی شد. تونی کروس، این انتقال را شرم‌آور توصیف کرد. ویگا در ۲۳ بازی برای الاهلی ۴ گل زده و ۴ پاس گل داده است. او سابقه زدن ۲ گل در ۱۳ بازی ملی برای تیم ملی جوانان اسپانیا را دارد.

* فرانک کسیه

  هافبک ۲۷ ساله‌ای که ۱۱ گل در ۸۱ بازی ملی برای ساحل عاج زده و سال ۲۰۲۳ با آنها قهرمان قاره آفریقا شده است. کسیه هم برای میلان بازی کرده و هم برای بارسا و با هر دو تیم هم قهرمان لیگ (سری آ و لالیگا شده) و جام حذفی اسپانیا را هم فتح کرده است.

 کسیه با ۱۲.۵ ملیون یورو نوکمپ را به مقصد الاهلی ترک کرد. او در ۳۶ بازی برای این تیم، ۱۰ گل زده و ۵ پاس گل داده است.

* ایوان تونی

  جدیدترین صید الاهلی از لیگ برتر و برنتفورد که هنوز برای آنها بازی نکرده است. تونی در ۶ بازی ملی، یک گل برای سه شیرها زده و با آنها، نایب‌قهرمان یورو ۲۰۲۴ شده است.

 او که سابقه بازی برای نیوکاسل را هم دارد در ازای ۴۰ ملیون پوند به الاهلی آمد.

* روبرتو فیرمینو

  مهاجم ۳۳ ساله برزیلی با زدن ۱۷ گل در ۵۵ بازی ملی برای سلسائو. او برای هوفنهایم و لیورپول بازی کرده و تا سال ۲۰۲۶ با الاهلی قرار دارد. فیرمینو در ۳۷ بازی برای این تیم، ۱۱ گل زده و ۷ پاس گل داده است. او در اولین بازی برای الاهلی، برابر الحزم هت‌تریک کرد. فیرمینو سال ۲۰۱۹ با برزیل قهرمان و سال ۲۰۲۱ نایب‌قهرمان کوپاآمریکا شد. او با لیورپول، فاتح لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، جام خیریه و لیگ قهرمانان هم شد و کاپ سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را هم دارد.

* ماتیاس یایسله

  روی نیمکت الاهلی، یک سرمربی آلمانی ۳۶ ساله می‌نشیند به نام ماتیاس یایسله. او پیش از حضور در الاهلی با ردبول سالزبورگ، ۲ بار لیگ و یک بار جام حذفی اتریش را فتح کرد. کارنامه یایسله در الاهلی چنین است: ۲۱ برد، ۸ مساوی، ۱۰ باخت (۳ بار برابر الهلال)، ۷۴ گل زده، ۴۴ گل خورده و ثبت معدل ۱.۸۲ امتیاز از هر بازی.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn