تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:40
5 بازدید
کد خبر : 315421

انزوای وینیسیوس در مادرید بعد از انتقاد از اسپانیایی ها

انزوای وینیسیوس در مادرید بعد از انتقاد از اسپانیایی ها

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا کمتر از ۴ ماه پیش، دنیا زیر پای وینیسیوس جونیور بود. او در دومین حضور متوالی‌اش در فینال‌ لیگ قهرمانان اروپا طی سه سال اخیر گلزنی کرد و به سبب آن رؤیای لمس توپ طلا را در سر می‌پروراند. اکنون اما اوضاع برای این وینگر برزیلی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا کمتر از ۴ ماه پیش، دنیا زیر پای وینیسیوس جونیور بود. او در دومین حضور متوالی‌اش در فینال‌ لیگ قهرمانان اروپا طی سه سال اخیر گلزنی کرد و به سبب آن رؤیای لمس توپ طلا را در سر می‌پروراند. اکنون اما اوضاع برای این وینگر برزیلی طور دیگری پیش می‌رود و خیلی چیزها عوض شده که نتیجه‌‌ یک اظهارنظر شاید بدموقع بود و این تغییرات تأثیر خودش را روی روحیه و عملکرد بازیکن هم گذاشته است. این موضوع در رفتار و عملکرد وینیسیوس در بازی شنبه شب رئالی مادرید برابر سوسیه‌داد نمود داشت وقتی که او در شادی پس از گلزنی‌اش هواداران میزبان باسکی را به سوکت دعوت کرد و با ژست خود دوباره در معرض انتقاد قرار گرفت و این بار صدای رئالی‌ها را هم درآورد. پردراگ میاتوویچ ستاره سابق رئال مادرید یکی از آنها بود که نارضایتی خود از شیوه بازی و رفتار وینیسیوس را علناً بیان کرد.

طبق گزارش رادیو کادنا سر؛ حاشیه‌سازی‌های وینیسیوس کاسه صبر مسئولان رئال مادرید و حتی هم‌تیمی‌های او را لبریز کرده است به خصوص بعد از کمک‌‌های فراوان، صبوری و جانبداری که باشگاه در قبال این بازیکن در روزهای جنگ با معضل نژادپرستی انجام داد به امید اینکه او بتواند تمام تمرکزش را فقط روی بازی فوتبال قرار دهد. نتیجه این اتفاق هم منزوی شدن بازیکن به دلیل فاصله گرفتن سایرین از او بوده است طوری که او الان به جز کارلو آنچلوتی هیچ شخص دیگری را در جبهه خودش نمی‌بیند.  

در طول تاریخ جنجال و حاشیه‌سازی خصلت بسیاری از فوتبالیست‌های نام‌آشنا بوده است و خیلی از آنها هم مانند تیری آنری اسطوره آرسنال بارها و بارها گلزنی‌شان را با دعوت به سکوت هواداران رقیب جشن گرفتند بدون آنکه جنجال‌آفرین شوند. در مورد وینیسیوس اما داستان کمی فرق می‌کند و آن سابقه‌ و تبحری است که این بازی برای برانگیختن خشم بازیکنان و هواداران حریف دارد. علاوه بر آن یک اظهارنظر شاید بی‌جا از وینیسیوس باعث شد که او حمایت حامیانش در مادرید را هم از دست بدهد. وینگر برزیلی چندی پیش گفت که اسپانیا باید فکر به حال سابقه بدش در نژادپرستی داشته باشد وگرنه ریسک از دست دادن میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را باید به جام بخرد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn