تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 17:27
15 بازدید
کد خبر : 315464

ستاره چپ‌پای استقلال، آماده حمله در نخبگان

ستاره چپ‌پای استقلال، آماده حمله در نخبگان

به گزارش “ورزش سه”،‌ استقلال از ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف الغرافه می‌رود تا نخستین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند و آبی‌ها در این بازی حساس حساب ویژه‌ای روی ستاره‌های خود از جمله میلاد زکی‌پور باز کرده‌اند. میلاد زکی‌پور که یکی از خریدهای مهم استقلال در نقل و

به گزارش “ورزش سه”،‌ استقلال از ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف الغرافه می‌رود تا نخستین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند و آبی‌ها در این بازی حساس حساب ویژه‌ای روی ستاره‌های خود از جمله میلاد زکی‌پور باز کرده‌اند.

میلاد زکی‌پور که یکی از خریدهای مهم استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود و پس از چهار سال دوباره به این باشگاه بازگشت، دوباره در رقابت‌های آسیایی برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت و احتمالا امشب یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل الغرافه قطر باشد.

مدافع چپ استقلال که هفت ماه قبل هم در رقابت‌های آسیایی به میدان رفت و در دیدار سپاهان برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان به میدان رفت، امشب با پیراهن متفاوتی و همراه با استقلال مقابل الغرافه قطر قرار می‌گیرد.

زکی‌پور که در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ چهار فصل حضور متوالی در رقابت‌های آسیایی برای استقلال داشته و سال گذشته هم مهره کلیدی سپاهان در لیگ قهرمانان بود، امشب دوباره برای تیم محبوبش در لیگ نخبگان به میدان می‌رود.

این مدافع چپ که پس از دو سال موفق در سپاهان به استقلال برگشته و در سه هفته ابتدایی فصل جدید یکی از نفرات اصلی آبی‌ها بود، امیدوار است امشب مقابل الغرافه بدرخشد و نمایش موثری داشته باشد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn