تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 22:56
7 بازدید
کد خبر : 315783

همبازی طارمی در اینتر ماندگار شد | اخبار ورزشی

همبازی طارمی در اینتر ماندگار شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اینتر در آستانه اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، خبر از تمدید قرارداد چهار ساله کریستین اصلانی، هافبک آلبانیایی خود داد. این هافبک ۲۲ ساله در تابستان ۲۰۲۲ با امضای قراردادی سه ساله از امپولی راهی اینتر شد و از فصل پیش تاکنون

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اینتر در آستانه اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، خبر از تمدید قرارداد چهار ساله کریستین اصلانی، هافبک آلبانیایی خود داد.

این هافبک ۲۲ ساله در تابستان ۲۰۲۲ با امضای قراردادی سه ساله از امپولی راهی اینتر شد و از فصل پیش تاکنون در ۶۴ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به ثبت ۲ گل و ۱ پاس گل نیز شده است.

اصلانی در هر چهار بازی اینتر تا اینجای فصل به میدان رفته و جزو بازیکنان مورد علاقه سیمونه اینزاگی به حساب می‌آید. همانطور که اشاره شد، او پیش از اینتر در ترکیب امپولی به میدان می‌رفت و با درخشش در آن تیم نامش را بر سر زبان‌ها انداختند.

اصلانی با پیراهن امپولی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در ۲۳ بازی به میدان رفت و ۱ گل به ثمر رساند. او فصل قبل نیز یکی از نفرات تاثیرگذار اینتر در ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوری در سری آ بود.

ضمن اینکه او جزو نفرات اصلی تیم ملی آلبانی هم به حساب می‌آید و با وجود سن کمش، تاکنون در ۲۵ بازی ملی برای کشورش به میدان رفته و ۲ گل نیز به ثمر رسانده است.

با تمدید قرارداد این بازیکن جوان با اینتر در ابتدای فصل، بنظر می‌رسد مدیران نراتزوری قصد دارند از حالا لیست این تیم را برای حضور هرچه پرقدرت‌تر در سال‌های آتی تکمیل کنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn