تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 0:41
24 بازدید
کد خبر : 315883

استقلال و رامین رضاییان اولین‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا

استقلال و رامین رضاییان اولین‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا امشب به مصاف حریفان خود رفتند که آبی‌پوشان در ورزشگاه شهدای شهرقدس موفق شدند تیم الغرافه قطر را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. تیم پرسپولیس نیز دیگر نماینده کشورمان در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل با نتیجه

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا امشب به مصاف حریفان خود رفتند که آبی‌پوشان در ورزشگاه شهدای شهرقدس موفق شدند تیم الغرافه قطر را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. تیم پرسپولیس نیز دیگر نماینده کشورمان در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم الاهلی عربستان شکست خورد. 

تیم استقلال در حالی برنده این دیدار شد که در نیمه اول با گل به خودی بازیکن حریف یک بر صفر پیش افتاد و در نیمه دوم توانست با گل‌های رامین رضاییان و آرش رضاوند با سه گل از زمین خارج شود. با پایان اولین بازی نمایندگان کشورمان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا تیم استقلال تبدیل به اولین تیم ایرانی شد که در ورژن جدید باشگاه‌های آسیا یعنی «لیگ نخبگان» موفق به کسب پیروزی شده است و رامین رضاییان هم اولین بازیکن ایرانی بود که در این مسابقات موفق به گلزنی شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn