تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 0:51
17 بازدید
کد خبر : 315892

گل نابه‌هنگامی خوردیم/ بابت بازیکنانم احساس غرور می‌کنم | اخبار ورزشی

گل نابه‌هنگامی خوردیم/ بابت بازیکنانم احساس غرور می‌کنم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الاهلی عربستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و احساس غرور دارم که چنین بازیکنانی دارم. دو بازیکن حریف حرکتی کردند که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الاهلی عربستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و احساس غرور دارم که چنین بازیکنانی دارم. دو بازیکن حریف حرکتی کردند که گل نابه‌هنگامی خوردیم. نمی‌خواهم بگویم بعد از دریافت گل همه بازی دسته ما بود، الاهلی تیم قوی‌ای است ولی ما بر بازی غلبه داشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

او ادامه داد: یک پنالتی رخ داد و هرکسی که در استادیوم بود آن را تایید کرد. نمی‌دانم وقتی داور پنالتی را تایید کرد چرا VAR آن را رد کرد؟ تکرار می‌کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند. باید به ما احترام بگذراند. احساس می‌کنم این بی احترامی به ما بود. نمی‌توانم وارد مسالئل داوری شوم و فقط می‌گویم برای ما پنالتی گرفته نشد. ما حداقل در این بازی شایسته تساوی بودیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn