تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 0:56
36 بازدید
کد خبر : 315899

جواد نکونام از قلعه حسنخان به سعادت آباد پیغام فرستاد؛ حالا اگه می تونی منو بردار!

جواد نکونام از قلعه حسنخان به سعادت آباد پیغام فرستاد؛ حالا اگه می تونی منو بردار!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، جواد نکونام باز شروع کرد. مرد اول نیمکت استقلال نمی گذارد حتی برای نیم ساعت هواداران مجموعه آبی شاد باشند و از برد تیم شان لذت ببرند. او عادت کرده اعتراض کند، اصلا برای او نتیجه عدد است و برد و باخت مهم نیست. او حتی بعد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، جواد نکونام باز شروع کرد. مرد اول نیمکت استقلال نمی گذارد حتی برای نیم ساعت هواداران مجموعه آبی شاد باشند و از برد تیم شان لذت ببرند. او عادت کرده اعتراض کند، اصلا برای او نتیجه عدد است و برد و باخت مهم نیست. او حتی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل الغرافه که جگر هواداران استقلال را حال آورده، ضدحال می زند و می گوید دستیار خارجی برایم نگرفتند. استقلال برده، خوب هم برده، صدرنشین هم شده، هوادار می خواهد از این پیروزی کیف کند اما جواد نکونام رها نمی کند. او اعتراض دارد. به قول شاعر؛ «اعتراض جواد، نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است!»

اما صرفنظر از این عادت بد جواد که معلوم نیست چه زمان کنارش خواهد گذاشت، پیروزی ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر یک پیغام روشن داشت که جواد نکونام از قلعه حسن خان تهران به خیابان علامه جنوبی در سعادت آباد فرستاد، پیامی برای مدیران باشگاه استقلال و مدیران بالادستی آنها؛ حالا اگر می توانید من را عوض کنید!

همان ها که منتقد جواد نکونام بودند، حالا باید به پاس این نتیجه به او احترام بگذارند… حالا دوباره جواد نکونام سواره است و مدیران باشگاه پیاده! اگر تا همین چند روز پیش این مدیران استقلال بودند که منت سر جواد نکونام می گذاشتند و می گفتند سه بازی الغرافه در لیگ نخبگان، نساجی در قائمشهر و دربی سرخابی را به تو فرصت می دهیم تا تیم را از بحران و خودت را از مسلخ نجات بدهی، حالا دوباره برگ برنده دست جواد افتاده است.

فقط با این برگ برنده درست بازی کن جناب نکونام… هوادار دوست ندارد دوباره استقلال را در بحران و شما را در مسلخ ببیند و نسخه تغییر روی نیمکت را برای اصلاح در رسانه ها بخواند!  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn