تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 0:59
7 بازدید
کد خبر : 315901

امدادرسانی به ۹۶ خانوار گرفتار در آبگرفتگی گلستان

امدادرسانی به ۹۶ خانوار گرفتار در آبگرفتگی گلستان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، قاسم غریب‌آبادی دوشنبه شب اظهار کرد: تعداد کل نفرات بهره‌مند از خدمات ارائه شده در معاونت امداد و نجات این جمعیت ۳۱۰ نفر است. وی بیان کرد: این گزارش و آمار در حالی ارائه می‌شود که با توجه به شدت و حجم بارش باران و خسارت به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، قاسم غریب‌آبادی دوشنبه شب اظهار کرد: تعداد کل نفرات بهره‌مند از خدمات ارائه شده در معاونت امداد و نجات این جمعیت ۳۱۰ نفر است.

وی بیان کرد: این گزارش و آمار در حالی ارائه می‌شود که با توجه به شدت و حجم بارش باران و خسارت به وجود آمده ناشی از آن در پی آبگرفتگی و وقوع سیلاب ، امدادرسانی در شهرستان کلاله تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گلستان از ساعت ۲۴ شب ۲۵ شهریور ماه با شدت گرفتن بارش‌ها و آبگرفتگی تعدادی از منازل به مناطق تحت تاثیر بارندگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از آغاز عملیات تاکنون ۶۷ نیروی عملیاتی در قالب ۱۸ تیم با بکارگیری ۱۴ خودروی امدادی در ۲۹ منطقه شهری و روستایی در شهرستان‌های گرگان، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش امدادرسانی کردند.

غریب‌آبادی افزود: در این مدت ۹۵ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، ۱۱۲ تخته موکت، ۳۴۲ تخته پتو، ۲۱ ست ظروف، ۴۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲ شعله چراغ والور و ۶ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی بین خانواده‌های تحت تاثیر آبگرفتگی توزیع شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان گالیکش ارزیابی مناطق حادثه دیده انجام و عملیات امدادرسانی در گرگان و مراوه‌تپه نیز به اتمام رسیده، اما عملیات امدادرسانی در شهرستان کلاله همچنان ادامه دارد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn