تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 2:08
23 بازدید
کد خبر : 315963

هرکس برای جانشینی نکونام با مربی خارجی صحبت کرد خودش جواب بدهد! | اخبار ورزشی

هرکس برای جانشینی نکونام با مربی خارجی صحبت کرد خودش جواب بدهد! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد شهریاری درمورد اینکه به نظر می‌رسد برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه پایانی بر روز‌های سخت این تیم باشد، اظهار داشت: هیچ وقت شرایط سخت نبوده بلکه خوب بوده و خوب‌تر هم خواهد شد. به همه هواداران خوب خودمان و ملت ایران، این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد شهریاری درمورد اینکه به نظر می‌رسد برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه پایانی بر روز‌های سخت این تیم باشد، اظهار داشت: هیچ وقت شرایط سخت نبوده بلکه خوب بوده و خوب‌تر هم خواهد شد. به همه هواداران خوب خودمان و ملت ایران، این برد شیرین را در ایام ربیع‌الاول تبریک می‌گویم و این ۳ امتیاز را به همه تقدیم می‌کنیم. مثل همیشه با قدرت جلو می‌رویم.
وی درمورد احتمال تقویت استقلال، توضیح داد: تیم نسبت به سال گذشته که آن زمان هم شرایط خوبی داشت، ۲ برابر تقویت شده است. تقریبا ۷-۶ بازیکن بسیار خوب داخلی و خارجی را جذب کردیم. امیدوارم پس از رسیدن به یک هماهنگی خوب که لازم و طبیعی است، شرایط بهتر شود. همین امروز شاید ۶-۵ بازیکن امسال تیم در ترکیب قرار گرفتند. برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم.
رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه هواداران این تیم انتظار داشتند در زمان تحت فشار بودن جواد نکونام، هلدینگ خلیج فارس حمایت بیشتری از او به عمل بیاورد، گفت: نکاتی که باید گفته شود، گفته خواهد شد و رو به پیشرفت خواهیم بود.
شهریاری اضافه کرد: هر مجموعه اقتصادی باید دنبال سود باشد. تمام شرکت‌ها بورسی هستند و باید به سهامداران خود پاسخگو باشند؛ لذا اینگونه نیست که با واگذاری مجموعه به هلدینگ، آبشار پول به سمت استقلال بیاید. در هیچ جای دنیا اینگونه نیست. باید بستر درآمدزایی برای باشگاه‌ها فراهم شود. حق پخش منفعتی است که ملت و دولت ایران می‌برد و باید هزینه‌اش را پرداخت کند.
شهریاری درمورد دلخور بودن نکونام برای جذب دستیار خارجی، عنوان کرد: ان‌شاءالله این موضوع درست می‌شود.
وی درباره دلخوری نکونام بابت مذاکره با سرمربی خارجی برای جانشینی خودش، تصریح کرد: چه کسی با سرمربی خارجی صحبت کرده است؟! هرکس صحبت کرده خودش جواب بدهد.
نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال درمورد میزان امیدواری هواداران برای درآرامش پیش رفتن این تیم با حمایت هلدینگ، گفت: این واگذاری نیمی از حل مساله است و نیم دیگر به درآمدزایی باشگاه مربوط می‌شود. اولین رکن درآمدزایی هم حق پخش و دیگری تبلیغات محیطی است که این موضوع در کشور ما دچار مشکل حادی است. روز گذشته خدمت یکی از عزیزان در نهاد ریاست جمهوری بودیم و گفتیم اگر می‌خواهید واقعا واگذاری کامل شود، نباید به این شرایط پیش رفت.
وی درمورد درآمد ۵۳ هزار میلیاردی سازمان صدا و سیما بابت تبلیغات بازی‌های فوتبال، گفت: کارشناسان باید این مورد را محاسبه کنند.
رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه مهدی تاج پیش از این مدعی شده بود سازمان صدا و سیما مشکل حق پخش را حل کرده و این سازمان به ما کمک کرده و چرا این پول به باشگاه‌ها نمی‌رسد، عنوان کرد: این اعداد را نمی‌توان گفت. خود من در گذشته در صدا و سیما مسئولیت داشته و امروز هم یک راهکار خیلی ساده به عزیزان دادم. عددی را که بابت حق پخش کارشناسان محاسبه می‌کنند، در بودجه کشور محاسبه کرده و از طرف صدا و سیما به ۲ باشگاه که پخش ملی دارند، پرداخت کنند. درصدی هم از این پخش به تیم مقابل داده شود.
شهریاری اضافه کرد: نکته دوم هم بحث تبلیغات محیطی است که متعلق به خود باشگاه است. هر زمینی بازی برگزار شود، تلیغات محیطی به خود باشگاه تعلق دارد. زمین استقلال و پرسپولیس مشترک است. این درآمد باید در اختیار ۲ باشگاه قرار بگیرد. اگر بازی در انزلی یا قائمشهر هم برگزار شود، متعلق به تیم ملوان یا نساجی است.
وی درمورد اینکه آیا برای ساخت استادیوم اختصاصی برنامه‌ای دارند، عنوان کرد: قطعا در برنامه‌ریزی باشگاه استقلال قرار می‌گیرد. مشغول فراهم کردن مقدمات کار هستیم، اما اجازه بدهید هر زمان انجام شد بگوییم. مشکل اصلی زمین است. هیچ کدام از ۲ باشگاه زمین ندارند. باید دولت مثل تمام دنیا، زمین در اختیار ما قرار بدهد. الان بایرن مونیخ در ورزشگاهی بازی می‌کند که زمینش متعلق به شهرداری مونیخ است. پس باید دولت زمین را به شکلی مثل اجاره ۹۹ ساله به ما بدهد. قرار است با وزیر ورزش نیز صحبت کنیم. امروز در نهاد ریاست جمهوری با دوستان صحبت کردیم. بحث را پیگیری خواهیم کرد و پس از آن از طریق جذب اسپانسر بحث ساخت را پیش می‌بریم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn