تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 2:17
17 بازدید
کد خبر : 315971

تجلیل از آخرین کشتی‌گیر خوزستانی حاضر در المپیک

تجلیل از آخرین کشتی‌گیر خوزستانی حاضر در المپیک

جامعه ورزشی آفتاب نو: ایسنا/خوزستان طی مراسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از کشتی گیر خوزستانی حاضر در بازی‌های المپیک پاریس تجلیل شد. امین کاویانی نژاد علی رغم تمام شایستگی‌ها در المپیک پاریس نتوانست به مدال برسد اما در ادامه مراسم‌های تجلیل از کشتی‌گیران المپیکی، امروز حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ایسنا/خوزستان طی مراسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از کشتی گیر خوزستانی حاضر در بازی‌های المپیک پاریس تجلیل شد.

امین کاویانی نژاد علی رغم تمام شایستگی‌ها در المپیک پاریس نتوانست به مدال برسد اما در ادامه مراسم‌های تجلیل از کشتی‌گیران المپیکی، امروز حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات کشتی شهر اندیمشک با حضور در خانه کاویانی‌نژاد از او بابت تلاش‌هایش در المپیک قدردانی و به این کشتی‌گیر جایزه نقدی اهدا کرد.

به گزارش آفتاب نو،در این مراسم از فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس نیز تجلیل شد.

پیش از این نیز بنی تمیم با حضور در شهرهای دزفول، ایذه، گتوند و بهبهان به ترتیب از سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده و مهدی محسن نژاد و مربیان سازند این کشتی گیران تقدیر کرده بود.

برای اولین بار است که اداره کل ورزش استان خوزستان به ریاست حمید بنی‌تمیم تصمیم گرفت به جای برگزاری مراسم تقدیر در مرکز استان، با حضور در خانه های خود ورزشکاران، جوایزشان را اهدا کند.

در آخرین جلسه شورای ورزش استان خوزستان پیش از بازی های المپیک و پارالمپیک مصوب شده بود که به مدال آوران طلا، نقره و برنز به ترتیب مبلغ ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان اهدا شود. ضمن این که بنی تمیم به کشتی گیرانی که موفق به کسب مدال نشدند هم جایزه نقدی اهدا کرد.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn