تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 2:20
11 بازدید
کد خبر : 315975

الاهلی ۱ – پرسپولیس ۰؛ بدشانسی سرخ‌ها در جده/ پرسپولیس هرکاری کرد جز گلزنی!

الاهلی ۱ – پرسپولیس ۰؛ بدشانسی سرخ‌ها در جده/ پرسپولیس هرکاری کرد جز گلزنی!

به گزارش آفتاب نو، تیم پرسپولیس امشب در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل به مصاف الاهلی عربستان رفت و در نهایت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. فرانک کسیه تک گل نماینده عربستان را در دقیقه ۲ به ثمر رساند. ترکیب الاهلی: ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال،

به گزارش آفتاب نو، تیم پرسپولیس امشب در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل به مصاف الاهلی عربستان رفت و در نهایت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

فرانک کسیه تک گل نماینده عربستان را در دقیقه ۲ به ثمر رساند.

گزارش لحظه به لحظه الاهلی ۱ - پرسپولیس ۰/ به نام خدا، گل!

ترکیب الاهلی: ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانیز، عبدالله العمار، زیاد الجهنی، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو، فراس البریکان، ریاض محرز، ایوان تونی.

عکس تیمی الاهلی

ترکیب پرسپولیس: الکسی گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گسورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، اوستون اورونوف و علی علیپور.

عکس تیمی پرسپولیس

نیمه اول

دقیقه ۲: فرانک کسیه با یک پاس از عمق دفاع پرسپولیس عبور کرد و با یک ضربه دقیق دروازه گندوز را باز کرد. 

دقیقه ۱۱: شوت فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ارسال سروش رفیعی روی دروازه الاهلی با ضربه خطرناک علیپور از کنار دروازه ادوارد مندی رد شد ولی کمک داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۲۵: همکاری تماشایی میلاد محمدی و استون اورونوف با فرار میلاد از سمت راست همراه شد و ارسال خطرناک محمدی به شکل خطرناکی از روی سر مهاجمان پرسپولیس رد شد.

دقیقه ۲۸: با پرس پرسپولیس روی مدافعان الاهلی علی علیپور صاحب موقعیت شد اما شوت ضعیف مهاجم پرسپولیس خطری روی دروازه الاهلی نداشت.

دقیقه ۳۱: اورونوف از سمت چپ از مدافع الاهلی عبور کرد و ارسال خطرناک وینگر ازبکستانی سرخ ها با ضربه سر مدافعان الاهلی از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۳۴: فرار خطرناک اورونوف پرسپولیس را در موقعیت گل قرار داد اما مدافع باتجربه الاهلی به موقع مانع تک به تک شدن ستاره پرسپولیس شد.

دقیقه ۳۵: ارسال خطرناک ریگی با ضربه سر علیپور در آستانه ورود به دروازه با واکنش تماشایی مندی به اورونوف رسید و ضربه وینگر پرسپولیس به اختلاف بسیار کم از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق فرشاد احمدزاده پشت مدافع الاهلی با فرار اورونوف در محوطه جریمه همراه شد و مدافع الاهلی با یک تکل باعث بهن خوردن تعادل ستاره پرسپولیس شد و داور بلافاصله خطای پنالتی اعلام کرد اما با تصمیم کمک داور ویدیویی پنالتی سرخ‌ها مردود شد.

دقیقه ۴۴: اورونوف با حرکت انفرادی از سد سه بازیکن الاهلی عبور کرد و شوت خطرناک وینگر پرسپولیس در اختیار مندی قرار گرفت.

الاهلی ۱ - پرسپولیس ۰؛ بدشانسی سرخ‌ها در جده/ پرسپولیس هرکاری کرد جز گلزنی!

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: فرانک کسیه در محوطه جریمه الاهلی روی فشار پرسپولیس توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۸: وحید امیری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما پاس کات بک امیری با واکنش مدافعان الاهلی از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۵۲: تیم الاهلی روی یک کار تمرین شده از ضربات شروع مجدد میرفت که به گل دوم برسد اما ضربه سر خطرناک مدافع جلو کشیده الاهلی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵۶: ایوان تونی در محوطه جریمه پس از برخورد با کنعانی سرنگون شد و داور پنالتی اعلام کرد اما ریاض محرز ضربه پنالتی را از دست داد.

دقیقه ۶۶: فرار اورونوف از سمت چپ و ضربه این بازیکن میرفت که پرسپولیس را به گل تساوی برساند اما توپ با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه الاهلی به بیروت رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه سر خطرناک بازیکن الاهلی در محوطه پرسپولیس در اختیار گندوز قرار گرفت.

دقیقه ۷۲: سانتر تند و تیز عالیشاه از پشت محوطه جریمه با ضربه سر عیسی آل کثیر در اختیار مندی قرار گرفت.

دقیقه ۷۹: ایوان تونی پشت مدافعان پرسپولیس با خطای خدابنده لو متوقف شد اما با آوانتاژ داور تیم الاهلی در موقعیت گل قرار گرفت ولی حضور به موقع حسین کنعانی زادگان مانع گل دوم الاهلی شد.

دقیقه ۸۳: ارسال عالیشاه از روی ضربه شروع مجدد به داخل محوطه جریمه الاهلی با ضربه بی دقت آل کثیر از کنار دروازه مندی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: ایوان تونی در مصاف تک به تک با گندوز توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۸۷: ضربه هوشمندانه لوکاس ژوائو در مصاف تک به تک با مندی را سنگربان سنگالی مهار کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn