تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 3:43
10 بازدید
کد خبر : 316042

کسی که در آمریکا شلوار پاره می‌پوشد، آن بدبخت چون پول ندارد اینکار را کرده است

کسی که در آمریکا شلوار پاره می‌پوشد، آن بدبخت چون پول ندارد اینکار را کرده است

به گزارش منیبان، در ویدئویی که از بخشی از سخنرانی حسن رحیم پورازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی، منتشر شده است، می گوید: کسی که در آمریکا شلوار پاره می پوشد آن بدبخت چون پول ندارد اینکار را کرده است و ملامتی است و می گوید که شما فقیر را توهین می کنید و من با


به گزارش منیبان، در ویدئویی که از بخشی از سخنرانی حسن رحیم پورازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی، منتشر شده است، می گوید: کسی که در آمریکا شلوار پاره می پوشد آن بدبخت چون پول ندارد اینکار را کرده است و ملامتی است و می گوید که شما فقیر را توهین می کنید و من با همین شلوار به خیابان می آیم مرا تحقیر کن. او به نوعی اعتراض به سرمایه داری می کند.

وی افزود: اما این نادان در ایران شلوار پاره می پوشد می گوید مُد است. موزیک راک و رپ اغلب برای سیاه پوست های آمریکایی است که در اعتراض به نظام حاکم، سرمایه داری و سفید پوست ها  این آهنگ ها را ساختند.

رحیم پورازغدی افزود: موسیقی های رپ همگی موسیقی های اعتراضی و انقلابی در آمریکا است علیه موسیقی های رسمی و نظامی حاکم بر سرمایه داری. اما اینها در کشور ما تبدیل به ابزار غرب زدگی در خدمت نظام سرمایه داری می شود.

منبع: خبرآنلاین


منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn