تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 5:18
17 بازدید
کد خبر : 316115

خبری مهم درباره VAR بازی استقلال

خبری مهم درباره VAR بازی استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : ، ورزشگاه شهدای شهر قدس در ۲۴ ساعت اخیر آنقدر حاشیه و جنجال داشته که کمتر کسی به این موضوع فکر کرد بازی استقلال و الغرافه باید با تجهیزات VAR برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی داوران این قسمت را هم انتخاب کرده و قرار است فو مینگ چینی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

، ورزشگاه شهدای شهر قدس در ۲۴ ساعت اخیر آنقدر حاشیه و جنجال داشته که کمتر کسی به این موضوع فکر کرد بازی استقلال و الغرافه باید با تجهیزات VAR برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی داوران این قسمت را هم انتخاب کرده و قرار است فو مینگ چینی با کمک هموطنش ژانگ لی چنین وظیفه‌ای را به عهده بگیرند. البته تصویر واضحی از تجهیزات اتاق VAR در ورزشگاه شهر قدس منتشر نشده و همین موضوع باعث نگرانی هواداران آبی شده است.

با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد از دیروز تا صبح امروز تست‌های نهایی انجام شده و مشکلی بابت استفاده از این فناوری در بازی امشب وجود ندارد. ناظران AFC و داوران بازی، از اتاق ویژه کمک داور ویدیویی بازدید کرده و شرایط آن را مطلوب عنوان کرده‌اند. این یعنی حداقل در این زمینه فعلا نمره قبولی به مسوولان برگزاری داده شده به شرط اینکه ناگهان وسط بازی برق قطع نشود!

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn